Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

może pytanie jest niestosowne ale z mentalem mam do czynienia od niedawna.

chodzi mi głównie o kolor bitmap które używam później w scenie 3d. Do tej pory używałam internala w maxsie lub internala i yafraya w blenderze - w tych przypadkach przygotowane bitmapy renderowały się prawidłowo [przewidywalnie] w scenie to znaczy: kolory np ciemny brąz renderował się jako ciemny brąz, biel - biała ogólny kontrast bitmapy na renderze miał ten sam charakter co oryginał

 

w mentalu jest inaczej zimne brązy renderują sie na ciepłe jasne brązy biele jako szarości bitmapa nie ma kontrastu jest dziwnie zaburzona w stosunku do orginału dotyczy to także innych kolorów.

co dziwne z materiałami które korzystają z bitmap nie ma takich problemów kolory renderują sie tak jak trzeba.

 

czy można tego uniknąć? czy trzeba wszystkie bitmapy specjalnie przygotowywać kolorystycznie do mentala?

 

z góry dziekuję za info

  • Wyświetleń 785
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.