Gość stysiah Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Witam może pytanie jest niestosowne ale z mentalem mam do czynienia od niedawna. chodzi mi głównie o kolor bitmap które używam później w scenie 3d. Do tej pory używałam internala w maxsie lub internala i yafraya w blenderze - w tych przypadkach przygotowane bitmapy renderowały się prawidłowo [przewidywalnie] w scenie to znaczy: kolory np ciemny brąz renderował się jako ciemny brąz, biel - biała ogólny kontrast bitmapy na renderze miał ten sam charakter co oryginał w mentalu jest inaczej zimne brązy renderują sie na ciepłe jasne brązy biele jako szarości bitmapa nie ma kontrastu jest dziwnie zaburzona w stosunku do orginału dotyczy to także innych kolorów. co dziwne z materiałami które korzystają z bitmap nie ma takich problemów kolory renderują sie tak jak trzeba. czy można tego uniknąć? czy trzeba wszystkie bitmapy specjalnie przygotowywać kolorystycznie do mentala? z góry dziekuję za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się