Skocz do zawartości

bitmapy w mental


Gość stysiah

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

może pytanie jest niestosowne ale z mentalem mam do czynienia od niedawna.

chodzi mi głównie o kolor bitmap które używam później w scenie 3d. Do tej pory używałam internala w maxsie lub internala i yafraya w blenderze - w tych przypadkach przygotowane bitmapy renderowały się prawidłowo [przewidywalnie] w scenie to znaczy: kolory np ciemny brąz renderował się jako ciemny brąz, biel - biała ogólny kontrast bitmapy na renderze miał ten sam charakter co oryginał

 

w mentalu jest inaczej zimne brązy renderują sie na ciepłe jasne brązy biele jako szarości bitmapa nie ma kontrastu jest dziwnie zaburzona w stosunku do orginału dotyczy to także innych kolorów.

co dziwne z materiałami które korzystają z bitmap nie ma takich problemów kolory renderują sie tak jak trzeba.

 

czy można tego uniknąć? czy trzeba wszystkie bitmapy specjalnie przygotowywać kolorystycznie do mentala?

 

z góry dziekuję za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności