Napisano 11 Wrzesień 200717 l Witam. Wzorujac sie na pracy Tamizo chcilabym zapytac sie o wstawianie do wizualizacji elementow 2D. Moze sie myle, ale wymienione przeze mnie na rysunku ponizej czesci sa wstawione w Photoshopie? Gdzie mozna kupic takie elementy? Jakie biblioteki polecacie (te zastosowane przez Tamizo bardzo mi odpowiadaja)? Czy sa jakies biblioteki drzew do aksonometrii i widokow z lotu ptaka? Jak wpasowac trawe oraz posadzki do perspektywy? Duzo pytan, ale mam nadzieje, ze pomozecie :)
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor Boje sie tu wypowiadac bo nie jestem biegly w tym tamacie, ale wydaje mi sie, ze drzewo po prawej lewituje i ma dziwny cien. Drzewo po lewej jest na pewno dostawione. Samochody rowniez. Ostatnio wzorujac sie na tej pracy uzyskalem podobny efekt. Wycinalem drzewa samochody i ludzi ze zdjec. Pozniej w Photoshopie wtapialem te elementy do wizualizacji. Mozna bardzo dobrze oszukac oko i poprawic efekt koncowy w ten sposob, ale wymaga to duzo pracy. Samo oczyszczenie zdjecia drzewa jest pracochlonne. A mi zalezy na dosc szybkim uzyskanie takiego efektu.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Biblioteki możesz robić sam ze zdjęć. Z gotowych to znam: -total textures vol. 10 (drzewa) -imagecels różne kolekcje: samochody, ludzie, drzewa itp. -Marlin Studios - Virtual Trees & Foliage Clip Map Textures CD1 - dosch jeszcze produkował swoje drzewka ale są beznadziejne i się nie nadają do wklejania.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l prawdopodobni jest wsadzone pare elementów ale większość to raczej fota albo dwie, zresztą po ma+ nigdy nic nie wiadomo :) najlepszy i najszybszy efekt to jednak łączenie kilku zdjęć i dopasowanie kolorów. Gotowce z bibliotek nawet tych całkiem dobrych zazwyczaj wyglądają sztucznie.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l moge odpowiedzieć na pytania... ale niestety nie widze obrazka w pierwszym poście, więc nie do końca wiem o czym mówimy.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l ludziki z RPC...max...drzewka sa fajne w total textures ...nie pamietam numeru reszta ze stron np. http://cgtextures.com/ + szopek w duzej ilosci przyprawiony filtrami itd:D:D:D i wszystko w dużej mierze zalezy to od stopnia chciania:) i poznania szopka..! drzewka 3d mozna zrobic nawet z plaskich 2d odpowiednio transformoojac ,kopioojac cienioojac spokojnie w szopku
Napisano 12 Wrzesień 200717 l ludziki rpc to porażka moim zdaniem. chyba że to szybkie koncepcyjne wizki i nie ważny jest efekt.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l w przypadku projektu muzeum wykonaliśmy model 3d naszego projektu oraz uproszczone otoczenie. to otoczenie to zwykłe plane`y z nałożonymi teksturami budynków/zieleni z mapami opacity (powstały po to by renderowany obiekt odbijał w miare właściwie otoczenie). wyrenderowany wraz z otoczeniem model został następnie w photoshopie wmontowany we wcześniej przygotowane fotki. postaci, które sa blisko obiektu muzeum to modele 3d (http://www.lowpolygon3d.com) natomiast te na pierwszych planach to pozostałosci z fotek. sposób ustawienia perspektywy kamery żeby pasowała do fotki znajdziesz tu: http://www.evermotion.org/tutorials/compositing/arch/
Napisano 12 Wrzesień 200717 l Autor MA+ dzieki za pomoc. Bardzo podobaja mi sie Twoje pracki, wiec postanowilem sie na nich wzorowac. Jutro mam oddanie projektu, wiec dzisiaj juz nie wrzuce obrazka, ale jutro chetnie bym sie jeszcze o cos wypytal. Pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 200717 l niezgadzam sie by ludki z rpc byly do dup. przeca na nie tez mozna nalozyc cienie w szopku podrasowac ostro itd..., ale faktycznie gole wi wesole prosto z maksiora s=nie sa moze najlepsze...ale lepsze to niz szukanie po sieci i wycinanie non stop:D a tak pyk z alfa do dzopka i podciagnac i wółala:cool:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto