Skocz do zawartości

Animacja, IR Map, LightCache


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam ponownie,

 

Mam zamiar zrobić animacje z wszystkimi obiektami stałymi oprócz kamery.

 

Jako Primary Bounces używam IRMap natomiast jako Secondary Bounces - LightCache.

 

Na początku chciałbym stworzyć IR Map całej animacji, także ustawiam odpowiednie opcje i zapisuje ją do pliku ( oczywiście nie renderuje jeszcze finalnego obrazu ).

 

Zastanawiam się, czy przy obliczaniu IRMap'y animacji potrzebny jest jako Seconday Bouces, LightCache. Nie wiem czy pomaga on w uzyskaniu lepszego rezultatu podczas liczenia IRMap'y czy po prostu zajmuje nie potrzebnie czas.

 

I nie wiem, czy wlączać LightCache podczas liczenia IRMap'y czy może podczas liczenia już finalnych obrazów ( po obliczeniu całej IRMap'y i wczytaniu jej ), czy może powinna być on (LightCache) włączony przy tym i przy tym.

 

Mam tutaj na myśli szybkość już całej animacji, ponieważ wydaje mi się że LightCache nie musi się "liczyć" dwa razy a wystarczy tylko raz, tylko nie wiem przy którym etapie (IRMap albo przy renderowaniu finalnego obrazu).

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności