Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

W związku z rozwojem NecroVisioN oraz nowych projektów, poszukujemy osób na stanowiska:

 

 

Maya Technical Artist

 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji
  • przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry
  • przygotowywanie efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości). Osobom z naprawdę dobrym portfolio pomożemy w przesiadce z innego programu
  • przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją

Mile widziane:

  • doświadczenie przy tworzeniu gier
  • doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma
  • doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek
  • umiejętność animowania postaci
  • znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller

Gameplay Designer

 

Zakres obowiązków:

  • programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów
  • ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry
  • analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya

Czego oczekujemy:

  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier
  • orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych
  • przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript
  • znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome,

Mile widziane:

  • wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS
  • znajomość teorii designu gier
  • znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych

Programista Gameplaya/AI

 

Zakres obowiązków:

  • oprogramowywanie mechaniki postaci, broni, efektów specjalnych w C++/LUA
  • analiza, testowanie i poprawianie istniejącego kodu silnika gry

Czego oczekujemy:

  • dobra znajomość języka C++ i przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript
  • orientacja w najnowszych trendach gier, w szczególności pod kątem technologii wykorzystanych do ich tworzenia

Mile widziane:

  • wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS
  • znajomość teorii designu gier

Grafik 3D - oświetleniowiec

 

Zakres obowiązków:

  • ustawianie oświetlenia sceny w Maya i renderowanie lightmap
  • przygotowywanie scen do renderingu oświetlenia (rozkładanie UV)
  • konfigurowanie oświetlenia dynamicznego w silniku gry

Czego oczekujemy:

  • znajomość teorii oświetlania scen, umiejętność operowania klimatem sceny za pomocą światła
  • dogłębna i praktyczna znajomość technik oświetlenia w programach 3D (używamy renderera mental ray w Maya, ale pomożemy w przesiadce z innego programu)
  • dobra znajomość Photoshopa

Mile widziane:

  • znajomość technologii oświetlania scen w grach 3D – wcześniejsze doświadczenia przy produkcji gier
  • umiejętność fotorealistycznego teksturowania obiektów 3D
  • doświadczenia z operowaniem światłem w fotografii lub filmie
  • umiejętność animowania obiektów w programach 3D

 

Napisz do nas jeśli:

  • posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier)
  • chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik...
  • ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów
  • wiesz co oznacza praca zespołowa
  • przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa
  • jesteś samodzielny i samokrytyczny

  • posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy

  • chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów
  • interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki.

Uwaga: W ciągu ostatnich miesięcy otrzymaliśmy bardzo wiele zgłoszeń, nie na wszystkie mogliśmy odpowiedzieć, dlatego jeśli pisałeś do nas w tym roku w sprawie pracy i interesuje Cię któreś z powyższych stanowisk, napisz jeszcze raz – postaramy się odpisać na wszystkie oferty.

 

 

Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres [email protected]

The Farm 51

ul. Szobiszowicka 1

44-100 Gliwice

  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.