Robert Siejka Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 W związku z rozwojem NecroVisioN oraz nowych projektów, poszukujemy osób na stanowiska: Maya Technical Artist Zakres obowiązków: tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry przygotowywanie efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki Wymagania: dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości). Osobom z naprawdę dobrym portfolio pomożemy w przesiadce z innego programu przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją Mile widziane: doświadczenie przy tworzeniu gier doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek umiejętność animowania postaci znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller Gameplay Designer Zakres obowiązków: programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome, Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych Programista Gameplaya/AI Zakres obowiązków: oprogramowywanie mechaniki postaci, broni, efektów specjalnych w C++/LUA analiza, testowanie i poprawianie istniejącego kodu silnika gry Czego oczekujemy: dobra znajomość języka C++ i przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript orientacja w najnowszych trendach gier, w szczególności pod kątem technologii wykorzystanych do ich tworzenia Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier Grafik 3D - oświetleniowiec Zakres obowiązków: ustawianie oświetlenia sceny w Maya i renderowanie lightmap przygotowywanie scen do renderingu oświetlenia (rozkładanie UV) konfigurowanie oświetlenia dynamicznego w silniku gry Czego oczekujemy: znajomość teorii oświetlania scen, umiejętność operowania klimatem sceny za pomocą światła dogłębna i praktyczna znajomość technik oświetlenia w programach 3D (używamy renderera mental ray w Maya, ale pomożemy w przesiadce z innego programu) dobra znajomość Photoshopa Mile widziane: znajomość technologii oświetlania scen w grach 3D – wcześniejsze doświadczenia przy produkcji gier umiejętność fotorealistycznego teksturowania obiektów 3D doświadczenia z operowaniem światłem w fotografii lub filmie umiejętność animowania obiektów w programach 3D Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik... ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki. Uwaga: W ciągu ostatnich miesięcy otrzymaliśmy bardzo wiele zgłoszeń, nie na wszystkie mogliśmy odpowiedzieć, dlatego jeśli pisałeś do nas w tym roku w sprawie pracy i interesuje Cię któreś z powyższych stanowisk, napisz jeszcze raz – postaramy się odpisać na wszystkie oferty. Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres [email protected] The Farm 51 ul. Szobiszowicka 1 44-100 Gliwice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi