Napisano 5 Październik 200717 l witam serdecznie, lustrzane kuleczki w vrayu juz mnie nudza, takze pora na kolejny etap nauki, takze zamieszczam tutaj w miare wymodelowana kuchnie. Oczywisce nie jestem zadowolony z efektu, bo jest jakas taka dziwna, bez duszy ( pomijajac garnki i ekspres do kawy ), ale wydaje mi sie ze jest to po prostu wina zlych materialow i oswietlenia (chociaz co tu duzo kombinowac z oswietleniem - z jednego okna i z drugiego i tyle ). z rzeczy ktore mnie draznia, to to ze sufit nigdy nie jest bialy... prosze o jakas namiastke informacji zebym mogl isc dalej do przodu z ta kuchnia, bo czasami mam wrazenie ze sie cofam.
Napisano 5 Październik 200717 l Z oświetleniem można bardzo dużo zrobić - wierz mi na słowo :) Materiały, a co najmniej mapowanie jest stanowczo do poprawy. Mam też wrażenie że proporcje troszkę są inne w rzeczywistości. Poza tym duszy nie ma bo nic sie nie dzieje, nawet światło jest nudne :P
Napisano 5 Październik 200717 l z jakich to jest materialow ? jesli plyta to dlaczego takie grube topy( wience) maja np grubosc 18 mm ale najlepiej 28 , idac dalej to PCV wyglada inaczej - zle zmapowane masz blat kuchenny dziwny , blat wyglada jakby byl z PCV z blatow , a przeciez to inna metoda , jest przewaznie wyoblony i laminowany z calosci z czego zrobiona sciana? bo tak odbija strasznie
Napisano 5 Październik 200717 l Autor :;604375']Z oświetleniem można bardzo dużo zrobić - wierz mi na słowo :) troche fotografuje i wiem ze odwietlenie JEST bardzo wazne, ale skoro to jest dzien to nie chce dawac innych zrodel swiatla ( chyba ze powinienem ). swiatlem zaczne sie bawic, po tym czego nie umiem :;604375']Mam też wrażenie że proporcje troszkę są inne w rzeczywistości. wymiary wziete z kuchni od znajomego ..... odp, moze sie gdzies walnalem delf77: To jest szyba (jesli to masz na mysli), a jesli chodzi o sciane to zwykly VrayMtl z difColor. rozumiem, ze czeka mnie jeszcze duzo zabawy z mapowaniem i teksturowaniem. |Nie rozumiem okreslenia blat kuchenny dziwny , blat wyglada jakby byl z PCV z blatowthx4comments
Napisano 5 Październik 200717 l -blat kuchenny wyglada jakby byl z pcv w kolorze plyt mebli , lub jakby byl cienki i nalozony na wieniec-top mebla (top- gorna plyta mebla ) - w realu to wyglada ciut inaczej -poprawa proporcji niektorych elementow , oraz poprawa mapowania - jesli na scianie jest szklo - to szklo ciut inaczej odbija , chyba ze to jakies zamatowione jest - patrzac na ujecie 1 to szklo odbija biala sciane, lepiej jakby cos sie dzialo w kawalku pom. kuchni ktorego nie widac a jest odbijane - swiatlo dzienne ,ok , ale wez pod uwage ze kazdy material inaczej wplywa na swiatlo , jasne rozjasniaja , gladkie odbijaja , czarne pochlaniaja itp ... przydalaby sie kaustyka albo jednak to dodatkowe swiatlo , choc mnie osobiscie nie przeszkadza jak jest , mozna potem krzywymi podrasowac w PS
Napisano 5 Październik 200717 l Autor dzieki za wskazowki, postaram sie poprawic najlepiej jak potrafie i nadesle rezultaty niebawem. Bede czekal na inne wskazowki :) jeszcze raz wielkie dzieki
Napisano 5 Październik 200717 l Oświetlenie słoneczne można za symulować na kilka sposobów, np direct + vraylight do okien lub vraysun'em oświetlić całość itp wiecej tutaj obowiązkowa lektura. Co do proporcji posprawdzaj.
Napisano 5 Październik 200717 l Autor :;604564']Oświetlenie słoneczne można za symulować na kilka sposobów' date=' np direct + vraylight do okien lub vraysun'em oświetlić całość itp wiecej tutaj obowiązkowa lektura. to nie jest moj pierwszy interior, takze juz sloneczne robilem, ale dzieki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto