Willow Napisano 23 Grudzień 2003 Share Napisano 23 Grudzień 2003 1. czy moge do jednego obiektu przypisać 2 mapy bump?chciałbym żeby niektóre wypukłości były większe niż inne. 2. Czy da sie zrobić, aby bump niebył płaski tylko zaokrąglony? Pozdrawiam i wesołych świąt:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vogel Napisano 23 Grudzień 2003 Share Napisano 23 Grudzień 2003 ad1. Zmiksuj teksturki (materiał Mix) ad2. O_o Tzn. żeby był \"miękki\" bump? Użyj w swojej mapie kolorów pomiędzy czarnym a białym :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Willow Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2003 Fajnie dzięki, powiedzcie mi tylko jak się miksuje te mapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vogel Napisano 23 Grudzień 2003 Share Napisano 23 Grudzień 2003 F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Willow Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2003 Sorry, nie zauważyłem ze napisałeś materiał MIX. Teraz tak, chciałbym uzyskać taki efekt: obiekt pokryty texturką metalu+jego bump, oraz większy bump, który przedstaiwa jakieś tam wzorki. Możecie mi powiedzieć jak to odpowiednio zmixować? Próbowałem pare razu, ale jakoś mi nie wychodzi:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się