Napisano 23 Grudzień 200321 l 1. czy moge do jednego obiektu przypisać 2 mapy bump?chciałbym żeby niektóre wypukłości były większe niż inne. 2. Czy da sie zrobić, aby bump niebył płaski tylko zaokrąglony? Pozdrawiam i wesołych świąt:D
Napisano 23 Grudzień 200321 l ad1. Zmiksuj teksturki (materiał Mix) ad2. O_o Tzn. żeby był \"miękki\" bump? Użyj w swojej mapie kolorów pomiędzy czarnym a białym :D
Napisano 23 Grudzień 200321 l Autor Sorry, nie zauważyłem ze napisałeś materiał MIX. Teraz tak, chciałbym uzyskać taki efekt: obiekt pokryty texturką metalu+jego bump, oraz większy bump, który przedstaiwa jakieś tam wzorki. Możecie mi powiedzieć jak to odpowiednio zmixować? Próbowałem pare razu, ale jakoś mi nie wychodzi:/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto