Napisano 26 Październik 200717 l serwus :) w dokumentacji nowego maxa - max2008 jest napisane, że podczas renderingu sieciowego mental nie potrafi renderować pełna mocą quadów, a jedynie połową :(. Czy ktoś ma bliższe info na ten temat ? Czy wiadomo kiedy to może być naprawione ? (może jakiś service pack?) No i co w tej sytuacji zrobić ? - opierać farme na C2DUO ? Ma ktoś mozliwość przetestowania czegoś takiego ? :( Nie ukrywam , że to straszna kicha z tymi quadami :(. Podczas renderu lokalnego jest oczywiście wszystko OK. Pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 26 Październik 200717 l Mozesz odpalic dwa procesy na jednej maszynie 2x2=4... Tak to sie czasem robi, bo multithreading nie zawsze jest dobrym rozwiazaniem. Jesli scena nie jest ciezka i wystarcza na to ramu, czasem lepiej jest liczyc na jednym watku nawet. Wszystko zalezy od konkretnego przykladu. Odlapanie kilku "jobs" ( =nie wiem jakiego managera uzywasz) jest w kazdym razie czesta praktyka. Chyba, ze chodzi Ci o rendering satelitarny ;). Wtedy zostaje Ci chyba renderowanie w czesciach. pozdr., skk.
Napisano 26 Październik 200717 l Autor serwus SYmek :) brzmii to ciekawie - ale jak to sie w praktyce robi ? Używam normalnego backburnera maxowego. Polecasz coś innego ? Nie wiem jak uruchomić takie 2+2. Na pojedynczej stacji odpalałem nawet 4 maxy z renderingiem poszczególnych zakresów i sie renderowało w sumie szybciej niż jeden max na 4 rdzeniach. bardo mnie zaciekawiło to , co piszesz :) pozdrawiam i życze powodzenia :)
Napisano 26 Październik 200717 l cholerka, milo mi, ale na backburnerze to ja sie nie znam ani troche. Zawsze liczac na farmie wypluwam pliki renderera *.mi, *.rib, co tam jeszcze i zarzadzam praca spoza programu. Przy kilku warstwach razy kilka passow razy kilka/kilkanascie ujec inaczej bym zwariowal. DrQuene/Smedge/SunGrid - i podobne, ale skoro uzywasz Maxa i masz gotowe rozwiazanie to pewnie nie bedzie Ci sie chcialo na to spojrzec. Poza tym zajeloby Ci sporo czasu ustawienie wszystkiego do pracy. Ale bedziesz mogl na przyklad poslac na 4 quady w sieci 16 klatek a nie 4, ktore bedzie uzywalo 8 rdzeni a reszta lezy odlogiem (albo 8 klatek po dwa watki - wszystko zalezy od Ciebie). W kazdym badz razie, skoro sam widzisz, ze czasem szybciej jest liczyc na jednym watku, trzeba robic testy i podejmowac decyzje w ich oparciu. No i jesli robisz film - cos tak pamietam - to troche powazniejsze zarzadzanie renderingiem bardzo Ci sie przyda! Powodzienia! skk.
Napisano 26 Październik 200717 l Witam. Myśle ze kwestia obsługi quadów została organoleptycznie :) (i na szczęście dla nas pozytywnie) wyjaśniona w poniższym wątku http://area.autodesk.com/index.php/forums/viewthread/838/ pozdrawiam lilianna
Napisano 27 Październik 200717 l Byloby dobrze, nie wiem jednak czy nie chodzi tu o roznice miedzy klasyczna renderfarma a renderingiem satelitarnym jednej ramki. Ktos na pewno kiedys to sprawdzi...
Napisano 27 Październik 200717 l hm... myśle że nie bo: cyt "Well, I just tried a distributed render in 2008 and I could see all 4 cores working at 100% in the resouce monitor..." czyli distributed renderer ( innymi słowy jak rozumie mowa o satellite rendering) ale może się myleę. jednakże u mnie na majce 2008 chodzi ok. Będe miała chwilę to zainstaluję demo maksa ... albo poczekam aż dojrzeję do decyzji co wybrać: kupować go w BRofPL* czy może zaryzykować i kupić za wlk. wodą. pozdrawiam lilianna *BRofPL-czytaj Banana Republic of Poland ps. edycja. heh... czy kannu pisząc myslal o sieciowym distributed czy też o sieciowym sieciowym :) czyli BB? pogubiłam się ... ale wiadomo - w końcu blondynka :)
Napisano 27 Październik 200717 l Cytat ale wiadomo - w końcu blondynka :) nie bądź dla siebie zbyt surowa, na pewno kiedyś ściemniejesz ;)
Napisano 27 Październik 200717 l kannu, jesli chodzi o rendering sieciowy polecalbym ci sprobowac Deadline. Dla niewymagajacych userow jest b. przyjazny i niezawodny.Nie ma tez problemow z instalacja i konfiguracja.
Napisano 27 Październik 200717 l Autor serwus :) bardzo dzięki za podpowiedzi i wskazówki. Lilianna: dzieki za info i witam na forum :) SYmek - jeszcze raz dzieki :) Lilianna: chodzi mi o rendering animacji - czyli dobrze zrozumiałas :) serwus Praetorian :) - ale juz sobie postów nabiłeś przez dwa lata :D dzięki za info :) wszystkich pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto