Skocz do zawartości

renderfarma, quady - nie działa ? :(


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

serwus :)

w dokumentacji nowego maxa - max2008 jest napisane, że podczas renderingu sieciowego mental nie potrafi renderować pełna mocą quadów, a jedynie połową :(.

Czy ktoś ma bliższe info na ten temat ? Czy wiadomo kiedy to może być naprawione ? (może jakiś service pack?) No i co w tej sytuacji zrobić ? - opierać farme na C2DUO ?

Ma ktoś mozliwość przetestowania czegoś takiego ? :( Nie ukrywam , że to straszna kicha z tymi quadami :(.

Podczas renderu lokalnego jest oczywiście wszystko OK.

Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozesz odpalic dwa procesy na jednej maszynie 2x2=4... Tak to sie czasem robi, bo multithreading nie zawsze jest dobrym rozwiazaniem. Jesli scena nie jest ciezka i wystarcza na to ramu, czasem lepiej jest liczyc na jednym watku nawet. Wszystko zalezy od konkretnego przykladu.

 

Odlapanie kilku "jobs" ( =nie wiem jakiego managera uzywasz) jest w kazdym razie czesta praktyka.

 

Chyba, ze chodzi Ci o rendering satelitarny ;). Wtedy zostaje Ci chyba renderowanie w czesciach.

 

pozdr.,

skk.

Napisano

serwus SYmek :)

brzmii to ciekawie - ale jak to sie w praktyce robi ? Używam normalnego backburnera maxowego. Polecasz coś innego ? Nie wiem jak uruchomić takie 2+2.

Na pojedynczej stacji odpalałem nawet 4 maxy z renderingiem poszczególnych zakresów i sie renderowało w sumie szybciej niż jeden max na 4 rdzeniach.

bardo mnie zaciekawiło to , co piszesz :)

pozdrawiam i życze powodzenia :)

Napisano

cholerka, milo mi, ale na backburnerze to ja sie nie znam ani troche. Zawsze liczac na farmie wypluwam pliki renderera *.mi, *.rib, co tam jeszcze i zarzadzam praca spoza programu. Przy kilku warstwach razy kilka passow razy kilka/kilkanascie ujec inaczej bym zwariowal.

 

DrQuene/Smedge/SunGrid - i podobne, ale skoro uzywasz Maxa i masz gotowe rozwiazanie to pewnie nie bedzie Ci sie chcialo na to spojrzec. Poza tym zajeloby Ci sporo czasu ustawienie wszystkiego do pracy. Ale bedziesz mogl na przyklad poslac na 4 quady w sieci 16 klatek a nie 4, ktore bedzie uzywalo 8 rdzeni a reszta lezy odlogiem (albo 8 klatek po dwa watki - wszystko zalezy od Ciebie).

 

W kazdym badz razie, skoro sam widzisz, ze czasem szybciej jest liczyc na jednym watku, trzeba robic testy i podejmowac decyzje w ich oparciu.

 

No i jesli robisz film - cos tak pamietam - to troche powazniejsze zarzadzanie renderingiem bardzo Ci sie przyda!

 

Powodzienia!

skk.

Napisano

Byloby dobrze, nie wiem jednak czy nie chodzi tu o roznice miedzy klasyczna renderfarma a renderingiem satelitarnym jednej ramki. Ktos na pewno kiedys to sprawdzi...

Napisano

hm... myśle że nie bo: cyt "Well, I just tried a distributed render in 2008 and I could see all 4 cores working at 100% in the resouce monitor..."

czyli distributed renderer ( innymi słowy jak rozumie mowa o satellite rendering) ale może się myleę.

jednakże u mnie na majce 2008 chodzi ok.

Będe miała chwilę to zainstaluję demo maksa ... albo poczekam aż dojrzeję do decyzji co wybrać: kupować go w BRofPL* czy może zaryzykować i kupić za wlk. wodą.

pozdrawiam

lilianna

*BRofPL-czytaj Banana Republic of Poland

 

ps.

edycja.

heh... czy kannu pisząc myslal o sieciowym distributed czy też o sieciowym sieciowym :) czyli BB?

pogubiłam się ... ale wiadomo - w końcu blondynka :)

Napisano

serwus :)

bardzo dzięki za podpowiedzi i wskazówki.

Lilianna: dzieki za info i witam na forum :)

SYmek - jeszcze raz dzieki :)

Lilianna: chodzi mi o rendering animacji - czyli dobrze zrozumiałas :)

serwus Praetorian :) - ale juz sobie postów nabiłeś przez dwa lata :D dzięki za info :)

 

wszystkich pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności