Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

serwus :)

w dokumentacji nowego maxa - max2008 jest napisane, że podczas renderingu sieciowego mental nie potrafi renderować pełna mocą quadów, a jedynie połową :(.

Czy ktoś ma bliższe info na ten temat ? Czy wiadomo kiedy to może być naprawione ? (może jakiś service pack?) No i co w tej sytuacji zrobić ? - opierać farme na C2DUO ?

Ma ktoś mozliwość przetestowania czegoś takiego ? :( Nie ukrywam , że to straszna kicha z tymi quadami :(.

Podczas renderu lokalnego jest oczywiście wszystko OK.

Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozesz odpalic dwa procesy na jednej maszynie 2x2=4... Tak to sie czasem robi, bo multithreading nie zawsze jest dobrym rozwiazaniem. Jesli scena nie jest ciezka i wystarcza na to ramu, czasem lepiej jest liczyc na jednym watku nawet. Wszystko zalezy od konkretnego przykladu.

 

Odlapanie kilku "jobs" ( =nie wiem jakiego managera uzywasz) jest w kazdym razie czesta praktyka.

 

Chyba, ze chodzi Ci o rendering satelitarny ;). Wtedy zostaje Ci chyba renderowanie w czesciach.

 

pozdr.,

skk.

Napisano
  • Autor

serwus SYmek :)

brzmii to ciekawie - ale jak to sie w praktyce robi ? Używam normalnego backburnera maxowego. Polecasz coś innego ? Nie wiem jak uruchomić takie 2+2.

Na pojedynczej stacji odpalałem nawet 4 maxy z renderingiem poszczególnych zakresów i sie renderowało w sumie szybciej niż jeden max na 4 rdzeniach.

bardo mnie zaciekawiło to , co piszesz :)

pozdrawiam i życze powodzenia :)

Napisano

cholerka, milo mi, ale na backburnerze to ja sie nie znam ani troche. Zawsze liczac na farmie wypluwam pliki renderera *.mi, *.rib, co tam jeszcze i zarzadzam praca spoza programu. Przy kilku warstwach razy kilka passow razy kilka/kilkanascie ujec inaczej bym zwariowal.

 

DrQuene/Smedge/SunGrid - i podobne, ale skoro uzywasz Maxa i masz gotowe rozwiazanie to pewnie nie bedzie Ci sie chcialo na to spojrzec. Poza tym zajeloby Ci sporo czasu ustawienie wszystkiego do pracy. Ale bedziesz mogl na przyklad poslac na 4 quady w sieci 16 klatek a nie 4, ktore bedzie uzywalo 8 rdzeni a reszta lezy odlogiem (albo 8 klatek po dwa watki - wszystko zalezy od Ciebie).

 

W kazdym badz razie, skoro sam widzisz, ze czasem szybciej jest liczyc na jednym watku, trzeba robic testy i podejmowac decyzje w ich oparciu.

 

No i jesli robisz film - cos tak pamietam - to troche powazniejsze zarzadzanie renderingiem bardzo Ci sie przyda!

 

Powodzienia!

skk.

Napisano

Byloby dobrze, nie wiem jednak czy nie chodzi tu o roznice miedzy klasyczna renderfarma a renderingiem satelitarnym jednej ramki. Ktos na pewno kiedys to sprawdzi...

Napisano

hm... myśle że nie bo: cyt "Well, I just tried a distributed render in 2008 and I could see all 4 cores working at 100% in the resouce monitor..."

czyli distributed renderer ( innymi słowy jak rozumie mowa o satellite rendering) ale może się myleę.

jednakże u mnie na majce 2008 chodzi ok.

Będe miała chwilę to zainstaluję demo maksa ... albo poczekam aż dojrzeję do decyzji co wybrać: kupować go w BRofPL* czy może zaryzykować i kupić za wlk. wodą.

pozdrawiam

lilianna

*BRofPL-czytaj Banana Republic of Poland

 

ps.

edycja.

heh... czy kannu pisząc myslal o sieciowym distributed czy też o sieciowym sieciowym :) czyli BB?

pogubiłam się ... ale wiadomo - w końcu blondynka :)

Napisano
  Cytat
ale wiadomo - w końcu blondynka :)

nie bądź dla siebie zbyt surowa, na pewno kiedyś ściemniejesz ;)

Napisano

kannu, jesli chodzi o rendering sieciowy polecalbym ci sprobowac Deadline. Dla niewymagajacych userow jest b. przyjazny i niezawodny.Nie ma tez problemow z instalacja i konfiguracja.

Napisano
  • Autor

serwus :)

bardzo dzięki za podpowiedzi i wskazówki.

Lilianna: dzieki za info i witam na forum :)

SYmek - jeszcze raz dzieki :)

Lilianna: chodzi mi o rendering animacji - czyli dobrze zrozumiałas :)

serwus Praetorian :) - ale juz sobie postów nabiłeś przez dwa lata :D dzięki za info :)

 

wszystkich pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności