Napisano 27 Październik 200717 l Hym, nie wiem jak to nazwać więc nie za bardzo wiem czy taki problem już był na forum... :/ Podam przykład: Stworzyłem sobie kubek lecz gdy chciałem dodać do niego rączkę(ucho) napotkałem problem. Jak połączyć to wyciągnięte "ramię" kubka z jego trzonem? Jak to spowrotem połączyć tak aby było całością? Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi. :)
Napisano 27 Październik 200717 l jeżeli masz dwa osobne obiekty i chcesz je połączyć to zaznacz oba i wciśnij CTRL+J, albo z menu OBJECT->JOIN OBJECTS. jeśli tę rączkę od kubka masz w obrębie tego samego obiektu co kubek, to po przejściu do trybu edycji, możesz połączyć ze sobą odpowiednie punkty rączki i kubka, łącząc je w całość. Uczynisz to zaznaczając np. dwa wierzchołki i wciskając ALT+M (łączy 2 pkt w 1 pkt), lub klawisz F (łączy wybrane punkty krawędzią). Jak z tym pokombinujesz to na pewno Ci się uda :) PS. jak zaznaczysz 3 lub 4 punkty i wciśniesz F, to utworzy Ci się między nimi powierzchnia (polygon, face, czy jakto tam nazwać)
Napisano 28 Październik 200717 l Autor Hym, tak się teraz zastanawiam... Lepiej będzie wyciągnąć "ramię" i je dołączyć do trzonu czy zrobić osobno rączkę a później ją przykleić do kubka?