Saico3D Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Czesc Zastanawiam sie jak zrobic struny w gitarze tzn. aby reagowaly (sprezyscie) na uderzenia piorkiem i byly podtrzepione tak jak w prawdziwej gitarze na dole i na górze:D Dzieki za pomoc
Gość Saicox3D Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 serdeczne dzieki sorrki ze dopiero teraz ale zapomniałem sobie hasla do loginu i email\'a:( i musialem sie zarejestrowac jeszcze raz:D A mogłbys dokładniej przedstawic jak to zrobic czy trzeba używać jakieś deflektory by piórko z nimi oddziaływało?
.:KRAKEEN:. Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Jeżeli grasz na gitarze, mógłbyś zgrać ścieżke audio, a następnie przypisać określonym wierzchołką kontroler sound. Miałbyś wtedy idealną synchronizacje z dzwiękiem.
Kris_R Napisano 10 Styczeń 2004 Napisano 10 Styczeń 2004 Hmmm.... mnie to do końca nie przekonuje... po mojemu (o ile masz Spline IK - w maxie 5 już jest) to odwołaj się do niego. Każda struna może być deformowana w oparciu o splina. Jeśli wszsytkie struny poruszają się tak samo, to kontorlery podepnij pod jeden obiekt sterujący ich ruchem... dodatkowo aby uzyskać tą wibrację, dodaj noisa an warstwie z listy kontrolerów animacji. Jeśli to jest ciut niejasne to pisz na maila albo GG. Ta technika nie zapewnia jednak automatycznej gdy i ruchu strun. Trzeba by wstawić kilka kluczy. Ale to chyba nie jest problem? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się