svensoon Napisano 30 Październik 2007 Napisano 30 Październik 2007 witam, chciałem zrobić sobie materiał w którym spod śniegu wychodziła by trawa, ten materiał miał być przypisany do jednego obiektu (teren). pomyślałem ze zrobie multi/sub material złożony z dwóch materiałów (jeden śnieg, drugi trawa z modyfikatorem displace..) i przypisze jednemu jakąś nieregularną mapke w opacity, a drugiemu odwrócenie tej mapki (invert w szopie) i myślałem że bedzie hulać, ale na tym sie skonczyły moje pomysły i doświadczenie :) bo to ze opacity jednego łata dziury opacity drugiego daje mi niewiele, i tak powinienem podzeilić teren poligonami na ID1 i ID2 i przypisać wtedy te materiały, a tego nie chce bo chodzi mi o nieregularność..:) wiem ze mozna teren pociąć ale to by było barz dużo roboty. Czy ktoś by mi mógł powiedzeić jak sie takie coś robi, ewentualnie podrzucić jakiegoś linka? pozdrawiam!
avalanche Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 texturka na snieg tylko i w zależności jakie programu używasz to, albo sasquatch w lw albo jakies inne oprogramownie do robienia "wlosow" w twoim programie. I problem z glowy :)
peterr Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 jak to max to raczej ee blend materiał i maska czarne/białe noise czy też namalowana powinna dac rade:> hej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się