Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, chciałem zrobić sobie materiał w którym spod śniegu wychodziła by trawa, ten materiał miał być przypisany do jednego obiektu (teren). pomyślałem ze zrobie multi/sub material złożony z dwóch materiałów (jeden śnieg, drugi trawa z modyfikatorem displace..) i przypisze jednemu jakąś nieregularną mapke w opacity, a drugiemu odwrócenie tej mapki (invert w szopie) i myślałem że bedzie hulać, ale na tym sie skonczyły moje pomysły i doświadczenie :) bo to ze opacity jednego łata dziury opacity drugiego daje mi niewiele, i tak powinienem podzeilić teren poligonami na ID1 i ID2 i przypisać wtedy te materiały, a tego nie chce bo chodzi mi o nieregularność..:) wiem ze mozna teren pociąć ale to by było barz dużo roboty. Czy ktoś by mi mógł powiedzeić jak sie takie coś robi, ewentualnie podrzucić jakiegoś linka?

pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

texturka na snieg tylko i w zależności jakie programu używasz to, albo sasquatch w lw albo jakies inne oprogramownie do robienia "wlosow" w twoim programie. I problem z glowy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności