Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, chciałem zrobić sobie materiał w którym spod śniegu wychodziła by trawa, ten materiał miał być przypisany do jednego obiektu (teren). pomyślałem ze zrobie multi/sub material złożony z dwóch materiałów (jeden śnieg, drugi trawa z modyfikatorem displace..) i przypisze jednemu jakąś nieregularną mapke w opacity, a drugiemu odwrócenie tej mapki (invert w szopie) i myślałem że bedzie hulać, ale na tym sie skonczyły moje pomysły i doświadczenie :) bo to ze opacity jednego łata dziury opacity drugiego daje mi niewiele, i tak powinienem podzeilić teren poligonami na ID1 i ID2 i przypisać wtedy te materiały, a tego nie chce bo chodzi mi o nieregularność..:) wiem ze mozna teren pociąć ale to by było barz dużo roboty. Czy ktoś by mi mógł powiedzeić jak sie takie coś robi, ewentualnie podrzucić jakiegoś linka?

pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

texturka na snieg tylko i w zależności jakie programu używasz to, albo sasquatch w lw albo jakies inne oprogramownie do robienia "wlosow" w twoim programie. I problem z glowy :)

Napisano

jak to max to raczej ee blend materiał i maska czarne/białe noise czy też namalowana powinna dac rade:>

hej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności