Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z 3ds max 6 . Robie jakas figure np : BOX i chce ja zmienic (jej ksztalt np: tak jak z twarza... zmienic ksztalt nosa itp za pomoca podniesienia i opuszczenia kontur [chyba w TOP]) Jak to zrobic?? Prosze o pomoc.... Z gory dzieki;]

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wime dokladnie jak to opisac... chyba fachowo nazywa sie to modelowanie... chodzi w tym o to ze np : mam jakac bryle i chce ja trochce zmienic. Np: mam PLANE i chce z niego zrobic jakis teren z gorkami itp. nie wiem jak to jeszcze mam opisac.... bo nieznam sie zabardzo na tym.

Napisano

I co dalej?? jak mam to nacisnac w ktorym oknie i jak zmieniac ksztalt bryly?? chyba kiedys czytalem ze shift+cos jeszcze ale nipamietam co.... nic takiego nietrzeba??

Napisano

Mam jeszcze jedno pytanko co to znaczy skrot i gdzie go moge znalezc w 3ds max - FDD 4x4 itp bo znalazlem jeszcze inne FDD 3x3 ;4x4x4 .... i wiem co one robia ale gdzie jaj je moge znalezc w maxie?

Napisano

Na tym dużym panelu bocznym po prawej stronie, u góry są takie zakładki z ikonkami. Strzałka z gwiazdką, wygięte rurki, jakieś koło i cos tam jeszcze... Klikasz na te 3 wygięte rurki... i tam masz rozwijaną listę z której wybierasz modyfikatory... i tam jest FFD ileśtam razy ileśtam...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności