Napisano 1 Listopad 200717 l Mam problem z 3ds max 6 . Robie jakas figure np : BOX i chce ja zmienic (jej ksztalt np: tak jak z twarza... zmienic ksztalt nosa itp za pomoca podniesienia i opuszczenia kontur [chyba w TOP]) Jak to zrobic?? Prosze o pomoc.... Z gory dzieki;]
Napisano 1 Listopad 200717 l box --> convert to poly potem edycja wierzchołków pozatym opis problemu mało wyczerpujący
Napisano 1 Listopad 200717 l Autor Nie wime dokladnie jak to opisac... chyba fachowo nazywa sie to modelowanie... chodzi w tym o to ze np : mam jakac bryle i chce ja trochce zmienic. Np: mam PLANE i chce z niego zrobic jakis teren z gorkami itp. nie wiem jak to jeszcze mam opisac.... bo nieznam sie zabardzo na tym.
Napisano 1 Listopad 200717 l prawyn na obiekcie >convert to editable poly a co do plane to modyfikator displacement
Napisano 1 Listopad 200717 l Autor I co dalej?? jak mam to nacisnac w ktorym oknie i jak zmieniac ksztalt bryly?? chyba kiedys czytalem ze shift+cos jeszcze ale nipamietam co.... nic takiego nietrzeba??
Napisano 1 Listopad 200717 l poszukaj tutoriali o modelowaniu http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor Mam jeszcze jedno pytanko co to znaczy skrot i gdzie go moge znalezc w 3ds max - FDD 4x4 itp bo znalazlem jeszcze inne FDD 3x3 ;4x4x4 .... i wiem co one robia ale gdzie jaj je moge znalezc w maxie?
Napisano 2 Listopad 200717 l Na tym dużym panelu bocznym po prawej stronie, u góry są takie zakładki z ikonkami. Strzałka z gwiazdką, wygięte rurki, jakieś koło i cos tam jeszcze... Klikasz na te 3 wygięte rurki... i tam masz rozwijaną listę z której wybierasz modyfikatory... i tam jest FFD ileśtam razy ileśtam...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto