Napisano 25 Grudzień 200321 l Czolem!! Pytanie tygodnia:) Jak na zalaczonym obrazku widac mam problem z moim ptakiem ;) Moja teroria jest taka ze wlosow \"skierowanych\" w kamere nie widac. (taki sam efekt jest z shag hair\'em) Pytanie tygodnia brzmi: Co knoce ze tak jest? :) pozdrawiam
Napisano 26 Grudzień 200321 l moze powinienes dac pod futro texture no i nadaj jakis kierunek tym wlosom
Napisano 26 Grudzień 200321 l Autor Dzieki Panowie, zwiekszylem ilosc wlosow, ich dlugosc, dalem mapshadow na hair shadow, tekstore pod spod.. i nic.. i paradkosalnie cien robil sie tam dzie swiatlo padalo prawie na plasko (???) juz mi powoli brakuje pomyslow..
Napisano 27 Grudzień 200321 l Autor Wyszlo tak: moze to to furo musi byc tak geste ze bedzie widac \"skory\" alei tak swiatlo dzianie sie zachowuje przy takim ustawieniu jakies sugestie?
Napisano 27 Grudzień 200321 l Autor \"moze to to furo musi byc tak geste ze bedzie widac \"skory\" alei tak swiatlo dzianie sie zachowuje przy takim ustawieniu \" to ja moze jeszcze szybko przetlumacze to na jezyk polski \" moze to furo musi byc tak geste ze nie bedzie widac \"skory\" ale i tak swiatlo dziwnie zachowuje sie przy takim ustawieniu\"... sorki pisalem to jednym palcem:)
Napisano 28 Grudzień 200321 l nadaj mu kierunek wiatrem, no i powinienes chyba na twarzy zrobic kilka mapowan fura., gdzieniegdzie przecierz furo jest mniejsze.
Napisano 28 Grudzień 200321 l Autor chyba dam sobie z tym spokuj... 640 x 480 liczy sie 10 minut...jak dozuce dynamike.. to az sie boje pomyslec.. i jeszcze to robie w 720X576... bede czekal 4 h na 1 sekunde animacji... to nie ten sprzet:( ale dzieki za probe pomocy.
Napisano 29 Grudzień 200321 l Mam ten sam problem ! prubowalem z dynamika dodalem wiatr i grawitacja albo jedno z dwoch i efekt jest jeszcze gorszy bo lyse miejsca sa bardziej widoczne ! A wlosow dalem sboro a nawet wiecej ! A po drugie to jakos moje wlosy sa cholernie ciemne nawet gdy moc swiatla ustawie na 3,0 nie wiem czemu tak sie dzieje ! Moze ma ktos jakiegos linka do dobrego tutka procz tego o dynamice w shag fuze ! Z gory dzieks ! :D
Napisano 2 Styczeń 200421 l Łyse miejsca są, bo futro domyślnie \"rośnie\" prostopadle do ścianki, z której jest emitowane, więc gdy patrzysz pod tym samym kątem, pod którym \"stoją\" włosy to normalne, że widzisz \"dziury\". Skorzystaj z Shag Vector\'ów (a nie z wiatru - pierwsze słyszę o takim koncepcie) do poukładania futerka, zwiększ gęstość i powinno być dobrze.
Napisano 2 Styczeń 200421 l MRCN : \"Po tym przydługim wstępie doszliśmy do dynamiki. Dodajemy dwa pola sił: grawitację i wiatr (wind). Zwróćcie uwagę na kierunek działania pól. Grawitacja powinna być skierowana ku dołowi. \" text z tutka : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs123/shag.htm :P :P
Napisano 2 Styczeń 200421 l No i czego ma to dowodzić? Dynamika (wiatr, grawitacja, itp.) powinny służyć do animacji, a nie układania włosków, bo jeżeli by tak było to po co chaotic dimension umieszczałoby w pakiecie helper\'a Shag Vector i pokazywało jak się go wykorzystuje do układania futra w swoim tutorialu. Ja nadal pozostaję przy swoim zdaniu - do układania futra najlepsze są Vectory. Dopiero po ułożeniu Vectorami można przystąpić do animowania i dynamiki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto