Gość yon Napisano 6 Listopad 2007 Napisano 6 Listopad 2007 Probuje podszkolic sie w animowaniu. Narazie ogolna dynamika postaci - do tego starczaja mi bipedy. http://yon.menel.com/animki/jaskolka.mov http://yon.menel.com/animki/oldboy_A2.mov http://yon.menel.com/animki/oldboy_B2.mov http://yon.menel.com/animki/stanie_na_rekach1.mov Przy oldboyach podpatrywalem ruchy w filmie (o tym samym tytule). Ale nie sa to wierne kopie scen filmowych. Pozostale 2 robione z glowy. Animki nie sa dopracowane do ostatniego detalu. Bardziej zalezy mi na zalapaniu ogolnych ruchow (detale zawsze mozna potem dorobic). Kilka burakow wylapalem juz po wyrenderowaniu. Zdaje sobie sprawe z niedoskonalosci. Walcie komentarze i uwagi - wszystko co moze pomoc w dalszym treningu :)
godas Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Ladne animacje na poczatek. Zaczne od jaskolki: Mysle ze nie ma sensu w tym wypadku dawac IK na rece. Jak bedzie FK na rekach wowczas w czasie obrotu beda sie poruszaly po ladnych, naturalnych lukach. Rowniez podczas uginania nogi beda podazac za ruchem ciala co jest bardziej naturalne. W tej chwili wyglada to tak jak by byly oparte na niewidzialnym stole. Brakuje mi energii ktora wprawia goscia w ruch obrotowy. Aby wykonac taki piruet powinien sie gosc przed skokiem skrecic w strone przeciwna, przede w szystkim w barkach i - co za tym idzie - zamachnac soczyscie rekami. Tak mi sie przynajmniej wydaje. W momencie obrotu zblizyl bym noge wybijajaca do osi obrotu. W przypadku lyzwiazy figurowych sprawia to ze szybciej wiruja. Przed sokiem moglby sie bardziej "zebrac". Pochylic tolow i glowe do dolu, rece tez opuscic w dol, noge prawa opuscic i podkurczyc troche. A potem sprezyscie sie odbic. Podczas odbicia glowa i tulow dynamicznie do gory, rece szeroko i tez mocno do gory, noga do gory i wyprost w kolanie. Podczas ladowania gibnal bym tulowiem, glowa i noga do dolu - bezwladnosc masy ciala. Ladowanie powinno wypasc troche na prawo od miejsca wybicia. Gosc sie wybija nie tylko w gore ale takze troche w prawo. Dzieki temu wiruje. Sugeruje tez sprobowac techniki zwanej pose to pose. Polega to na tym ze ustawiasz postac w kluczowych pozycjach animacji, tak aby maksymalnie oddac ekspresje i dynamike momentu a na koniec laczysz je animacja. W tym wypadku byly by to pozy: - pozycja startowa - przed wibiciem kiedy sie maksymalnie zebral do wybicia - wybicie, ktore dalo mu energie do lotu i obrotu - obroty, czyli pozycja w ktorej fajnie wiruje, jak lyzwiz w czasie piruetow - ladowanie, kiedy sie "otworzyl" z pozycji wirujacej i stawia noge na ziemi - przyziemienie, gdy na skutek bezwladnosci powstaje gibniecie do dolu - pozycja startowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się