Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Probuje podszkolic sie w animowaniu.

Narazie ogolna dynamika postaci - do tego starczaja mi bipedy.

 

http://yon.menel.com/animki/jaskolka.mov

http://yon.menel.com/animki/oldboy_A2.mov

http://yon.menel.com/animki/oldboy_B2.mov

http://yon.menel.com/animki/stanie_na_rekach1.mov

 

Przy oldboyach podpatrywalem ruchy w filmie (o tym samym tytule). Ale nie sa to wierne kopie scen filmowych. Pozostale 2 robione z glowy.

 

Animki nie sa dopracowane do ostatniego detalu. Bardziej zalezy mi na zalapaniu ogolnych ruchow (detale zawsze mozna potem dorobic). Kilka burakow wylapalem juz po wyrenderowaniu.

 

Zdaje sobie sprawe z niedoskonalosci. Walcie komentarze i uwagi - wszystko co moze pomoc w dalszym treningu :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Ladne animacje na poczatek.

 

Zaczne od jaskolki:

Mysle ze nie ma sensu w tym wypadku dawac IK na rece. Jak bedzie FK na rekach wowczas w czasie obrotu beda sie poruszaly po ladnych, naturalnych lukach. Rowniez podczas uginania nogi beda podazac za ruchem ciala co jest bardziej naturalne. W tej chwili wyglada to tak jak by byly oparte na niewidzialnym stole.

Brakuje mi energii ktora wprawia goscia w ruch obrotowy. Aby wykonac taki piruet powinien sie gosc przed skokiem skrecic w strone przeciwna, przede w szystkim w barkach i - co za tym idzie - zamachnac soczyscie rekami. Tak mi sie przynajmniej wydaje. W momencie obrotu zblizyl bym noge wybijajaca do osi obrotu. W przypadku lyzwiazy figurowych sprawia to ze szybciej wiruja. Przed sokiem moglby sie bardziej "zebrac". Pochylic tolow i glowe do dolu, rece tez opuscic w dol, noge prawa opuscic i podkurczyc troche. A potem sprezyscie sie odbic. Podczas odbicia glowa i tulow dynamicznie do gory, rece szeroko i tez mocno do gory, noga do gory i wyprost w kolanie. Podczas ladowania gibnal bym tulowiem, glowa i noga do dolu - bezwladnosc masy ciala.

Ladowanie powinno wypasc troche na prawo od miejsca wybicia. Gosc sie wybija nie tylko w gore ale takze troche w prawo. Dzieki temu wiruje.

 

Sugeruje tez sprobowac techniki zwanej pose to pose. Polega to na tym ze ustawiasz postac w kluczowych pozycjach animacji, tak aby maksymalnie oddac ekspresje i dynamike momentu a na koniec laczysz je animacja. W tym wypadku byly by to pozy:

- pozycja startowa

- przed wibiciem kiedy sie maksymalnie zebral do wybicia

- wybicie, ktore dalo mu energie do lotu i obrotu

- obroty, czyli pozycja w ktorej fajnie wiruje, jak lyzwiz w czasie piruetow

- ladowanie, kiedy sie "otworzyl" z pozycji wirujacej i stawia noge na ziemi

- przyziemienie, gdy na skutek bezwladnosci powstaje gibniecie do dolu

- pozycja startowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności