art Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Nie wiem dlaczego ale wystepuja u mnie biale plamy na renderze , takie same jak na obrazkach ze strony Matiego , kiedy mial wylaczone decay w zrodlach swiatla , nie wiem od czego to zalezy ale zmienilem w zrodlach swaitla na decay i na inverse square i dalej sa plamy ustawilaem wszystko jak trzeba zeby obejamowalo cala scene w kamerze i plamy nie znikaja , tzn nie mam plam jezeli dam search radius na 10 jezeli dam wiekszy zaraz sie cos kaszani w scenie mam 6 omni i jedno spoot , z tego tylko spoot i jedno omni generuje fotony reszta to swiatla ktorej oswietlaja obiekty metalowe i sa exclude nie generuja zadnych fotonow i nie sa decay , nie mam pojecia co jest nie tak , swiatla sa oczywiscie braziliowe jak rownierz materialy , niestety nie moge zalaczyc rendera bo mi sie moja jedyna dyskietka schrzanila i nie moge przeniesc a uzywam dwoch kompow jednego do netu a drugiego do maxa , aha jest to brazil 1.0.0 uzywam maxa 4 , w 5 dzieje sie podobnie z gory dzieki za odpowiedz
l_lewandowski Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Witam! Za malo informacji! Pokaz ta scenke... Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się