GreggS Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Wykonałem sobie prosty pokój z oświetleniem typu Target Direct i światło wpada jakby przez ścianę. Wiecie może jakie parametry mam ustawić aby pozbyć się tego problemu? w mojej scenie ściany wykonałem z narzędzia Plane po przekonwertowaniu na editable poly.
troglodyta Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Witam zaznacz directa i w zakładce Directional Parameters zwiększ hotspot/beam na większy, tak żeby światło objęło cały model
GreggS Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 Zwiększyłem parametry, które napisałeś i było trochę lepiej choć nie do końca mi o to chodziło ale w Edytorze Materiałów zaznaczyłem opcję 2-Sided w zakładce Shader Basic Parameters dla materiału na ściany i problem znikną. Wielkie dzięki za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się