Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wykonałem sobie prosty pokój z oświetleniem typu Target Direct i światło wpada jakby przez ścianę. Wiecie może jakie parametry mam ustawić aby pozbyć się tego problemu? w mojej scenie ściany wykonałem z narzędzia Plane po przekonwertowaniu na editable poly.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwiększyłem parametry, które napisałeś i było trochę lepiej choć nie do końca mi o to chodziło ale w Edytorze Materiałów zaznaczyłem opcję 2-Sided w zakładce Shader Basic Parameters dla materiału na ściany i problem znikną. Wielkie dzięki za podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności