Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wykonałem sobie prosty pokój z oświetleniem typu Target Direct i światło wpada jakby przez ścianę. Wiecie może jakie parametry mam ustawić aby pozbyć się tego problemu? w mojej scenie ściany wykonałem z narzędzia Plane po przekonwertowaniu na editable poly.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 971
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

zaznacz directa i w zakładce Directional Parameters zwiększ hotspot/beam na większy, tak żeby światło objęło cały model

Napisano
  • Autor

Zwiększyłem parametry, które napisałeś i było trochę lepiej choć nie do końca mi o to chodziło ale w Edytorze Materiałów zaznaczyłem opcję 2-Sided w zakładce Shader Basic Parameters dla materiału na ściany i problem znikną. Wielkie dzięki za podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności