Napisano 27 Listopad 200717 l witam... mam obiekt z dużą ilością polugonów, przyszedł czas aby go "pomalować" więc.. tu się pojawił problem, a mianowicie w modyfikatorze unwrap uvw mapping w oknie edit wszyskie polygony praktycznie są w jednym miejscu, i tu pytanie, jaki znacie dobry sposób na kolorowanie high poly? zaznaczanie akzdego poly pokolei i ustawianie go na tex raczej jest bezsensowne... jak wy radzicie sobie z tym problemem? zastosowanie materiału jest niewystarczalne, chcialbym dodać detale w wybranych przezemnie miejscach a nie losowo, po nałożeniu materiału, do tego służy podobno unwrap, ale jak zobaczyłem okno edit to tylko złapałem się za głowę (jaka mieszanina tam była) i szybko popędzilem na forum spytać się o pradę bardziej doświadczonych :)
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor a cóż to takiego? :P nie jestem zbyt obeznany w tych rzeczach więc będę wdzięczny za wyjaśnienie :) trochę dodatkowej wiedzy nie zaszkodzi a co do mojego obiektu to coś... hmmm w stylu skomplikowanego obiektu mechanicznego, metalowego i przydalaby sie mu dobra textura ale z detalami w miejscach gdzie powinny być detale :] co proponujecie w takim wypadku? i jak wy mapujecie swoje obiekty? :)
Napisano 28 Listopad 200717 l no wlasnie do takie bardziej skomplikowanego mapwania gdzie chcesz by detal byl na swoim miejscu uzywa sie unwrapa i jego narzedzi :]. Ewentualnie mozna uzywac innego oprogramowania w nim zmapowac i wypluc do maxa :] Tak czy siak jednym kliknieciem tego nie zrobisz wiec nastaw sie ze bedziesz musial sie troche pomeczyc. Co do dzialania unwrpaa wpisz w helpie maxa unwrap i tyle. Moze brzmi chamsko no ale po co mam pisac to samo jak w helpie masz to dobrze wyjasnione i to jeszcze na przykladach a jak jestes obrazony na help jak wieszksc userow tego forum to mozesz przeszukac to forum i znalezc taki fajny watek o unwrapie bodajze Tomala sie w nim produkuje :P.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto