BARMAN2005 Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Trochę się w tym pogubiłem... Czytałem manuala aż się w końcu zezłościłem. Mam proste pytanie: jak nałożyć teksturę w Blenderze 2.45? Po prostu chce wybrać plik z dysku i nałożyć go na stworzony obiekt... :/ Przy okazji tego tematu chciałbym również zadać pytanie: Czy większe rozdzielczości tekstur znaczy lepsze? A może to od czegoś zależy?
Gość michlord Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Żeby mieć podgląd: Zaznacz sobie obiekt Podziel sobie widok na dwa. W jednym wybierz EDYTOR UV/OBRAZÓW -> Obraz->Otwórz Jak chcesz do renderowania to tak: F5 ->F6 -> Texture Type: Obraz ->Obraz -> Load
BARMAN2005 Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Jak chcesz do renderowania to tak: F5 ->F6 -> Texture Type: Obraz ->Obraz -> Load O to mi chodziło. Dzięki.
Scottero Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Czy większe rozdzielczości tekstur znaczy lepsze? A może to od czegoś zależy? Oczywiscie ;) Ale trzeba tez z ta wielkoscia rozwaznie jechac-> wiadomo ze na model puszki od pomidorow nie dasz 2048*2048px, a na statek kosmiczny 256*256px Pozdro ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się