Napisano 2 Grudzień 200717 l Trochę się w tym pogubiłem... Czytałem manuala aż się w końcu zezłościłem. Mam proste pytanie: jak nałożyć teksturę w Blenderze 2.45? Po prostu chce wybrać plik z dysku i nałożyć go na stworzony obiekt... :/ Przy okazji tego tematu chciałbym również zadać pytanie: Czy większe rozdzielczości tekstur znaczy lepsze? A może to od czegoś zależy?
Napisano 2 Grudzień 200717 l Żeby mieć podgląd: Zaznacz sobie obiekt Podziel sobie widok na dwa. W jednym wybierz EDYTOR UV/OBRAZÓW -> Obraz->Otwórz Jak chcesz do renderowania to tak: F5 ->F6 -> Texture Type: Obraz ->Obraz -> Load
Napisano 2 Grudzień 200717 l Autor Jak chcesz do renderowania to tak: F5 ->F6 -> Texture Type: Obraz ->Obraz -> Load O to mi chodziło. Dzięki.
Napisano 3 Grudzień 200717 l Czy większe rozdzielczości tekstur znaczy lepsze? A może to od czegoś zależy? Oczywiscie ;) Ale trzeba tez z ta wielkoscia rozwaznie jechac-> wiadomo ze na model puszki od pomidorow nie dasz 2048*2048px, a na statek kosmiczny 256*256px Pozdro ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto