hanna_g Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 pewnie zresztą dość podstawowy, ale szukam pół nocy i znaleźć nie mogę, gdzie można dodać rigid bodies do symulacji? przy próbie preview mam: "attach to RigidBody: Attaching Plotno1 to RIGID BODY: RigidBody (Sphere05) is not in the simulation. Please add it." - i tak dla każego elementu, do którego mam przyczepiony cloth. byłabym bardzo wdzięczna za podpowiedz :) pozdrawiam
Cruzh3r Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Dodaj jednej kolekcji Sphera i plutno. Widać sphere nie dodałeś do kolekcji. a jakieś vertexy z plotna przylepileś do niego
hanna_g Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 dzięki za odp, tylko że sfery mam wlasnie w rigid collection; próbuję za pomocą constraint "attach to rigid body" przyczepić płótno do 24 małych kulek, np. jak firankę do żabek, żeby podążała za ich ruchem. nie mogę żabek wrzucić do clotha, ani odwrotnie; przypisałAm :) vertexy z płótna do sfer, jak w tutorialu, ale może są jakieś ogólne ustawienia symulacji z listą elementów? pzdr
hanna_g Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 działa :) dzielę się odkryciem, że info o błędach wyświetla się, kiedy constraints z rigid collection dotykają animowanego materiału. pozdrowienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się