VolleyKS Napisano 9 Grudzień 2007 Napisano 9 Grudzień 2007 Witam, jestem nowy. Z góry sorka jesli byl takowy temat. I sorka ze dalem topic nie do tego dzialu co trzeba (gdybym sie pomylil). Mam pytania odnosnie grafiki w 3D Max i ogolnie o grafice. Prosze o odp. Szukalem po forum ale nieznalazlem, dokladnych info co potrzebuje. 1. np. Tworząc biurko, czy ogolnie wnetrze pokoju,kuchni, salonu itp, to musze np z jednego plejna, kopiowac przedluzac, by uformowa biurko, czy poprostu robie boxa (i to blat biurka), drugi box, to bok itp. I np. na jedno biurko sklada mi sie 4-5box'ów. 2. Tworząc twarz, ogolnie organike ślimaki itp. To lepoiej robic to poprzez "rzezbienie" w boxie czy lkepiej to na plejnach jechac., (P.S dopiero poczatkuej w 3d wiec zanim do twarzy dojde to minie troche czasu :P) 3. Jak stworze ogolny zarys, postaci (np węża), to potem rozne rysy, szparki itp to w maxie czy w ZBrushu komibnowac? ?(wiem ze trudny ale dam jakos rade) 4. Jezeli cos pokrecilem to sorka. Nie gniewajcie sie. Moderatorów prosze o nie besztanie mnie ze pomylilem moze dzial itp. Pozdrawiam.
tweety Napisano 9 Grudzień 2007 Napisano 9 Grudzień 2007 1. i tak i tak jest poprawnie, zależy jak Ci wygodniej 2. i tak i tak jest poprawnie, zależy jak Ci wygodniej 3. i tak i tak jest poprawnie, zależy jak Ci wygodniej 4. besztu besztu.. bardzo fajne podejście prezentujesz. najlepiej napisać "sorki jesli nie ten dział" i mieć wszystko w nosie. a tak nie jest. więc najlepiej następnym razem zastanów się gdzie zapostować zanim założysz wątek a nie pisz "sorka za olewanie regulaminu Waszego forum". Pozdrawiam
VolleyKS Napisano 9 Grudzień 2007 Autor Napisano 9 Grudzień 2007 tweety dzieki za "wielewną" odpowiedz. regulaminu nie olewam, bo nie mam to w zwyczaju. Lecz nie wiedzialem gdzie umiescic moj post, wiec zaryzykowalem ze tutaj.
avant.garde Napisano 9 Grudzień 2007 Napisano 9 Grudzień 2007 Hmmm, ja bym Ci radził zacząć od tutoriali, bo to tak jak zadawać komuś pytanie "jak się prowadzi samochów?". W sieci bardzo wiele jest tutoriali uczących modelling'u od podstaw.
Rekomendowane odpowiedzi