Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem nowicjuszem, w przypadku lamerstwa prosze o wyrozumialosc. Przechodzac do rzeczy, pod adresem:

http://smooky.webpark.pl/mlecznik.html

umiescilem prace, z ktora mam problem. Nie wiem jak usunac chropowatosci, ktore pojawiaja sie po renderingu na krawedziach przedmiotu oraz w odbiciach. Na scenie nie ma zadnego zrodla swiatla - tylko domyslne (w przypadku dodania zrodel problem jest wciaz obecny).Oba elementy zrobione sa na edit meshu, do tego zrobiony jest mesh smooth. Prosze o sugestie.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy to to, ale miałem w moim modelu podobne zabkowanie na krawędziach - zniknęło jak zwiększyłem dokładność antyaliasingu w v-ray, oraz po przestawieniu na mentalray po zmianie parametrów próbkowania (samples per pixel - dałem min 1, a max 16)

Napisano

Jeśli chodzi o odbicia to wygładzasz je super sampling`iem w ustawieniach materiału. Chropowatości na krawędziach obiektu jakoś nie widzę :|. Włącz super sampling a wszystko powinno wrócić do normy.

 

Napisano

Na razie nie renderuje za pomoca v-raya, wiec te rady zachowam na pozniej. Okazalo sie, ze super sampling pomogl. Co prawda mam jeszcze drobne zastrzezenia, ale jest o wiele lepiej (http://smooky.webpark.pl/m_super_sampling.jpg)

No ... i jeszce fakt, ze teraz renderuje sie ok. 30 razy dluzej :)

Dzieki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności