Gość smooky Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Witam, jestem nowicjuszem, w przypadku lamerstwa prosze o wyrozumialosc. Przechodzac do rzeczy, pod adresem: http://smooky.webpark.pl/mlecznik.html umiescilem prace, z ktora mam problem. Nie wiem jak usunac chropowatosci, ktore pojawiaja sie po renderingu na krawedziach przedmiotu oraz w odbiciach. Na scenie nie ma zadnego zrodla swiatla - tylko domyslne (w przypadku dodania zrodel problem jest wciaz obecny).Oba elementy zrobione sa na edit meshu, do tego zrobiony jest mesh smooth. Prosze o sugestie.
kowalski Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 nie wiem czy to to, ale miałem w moim modelu podobne zabkowanie na krawędziach - zniknęło jak zwiększyłem dokładność antyaliasingu w v-ray, oraz po przestawieniu na mentalray po zmianie parametrów próbkowania (samples per pixel - dałem min 1, a max 16)
Batou Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Jeśli chodzi o odbicia to wygładzasz je super sampling`iem w ustawieniach materiału. Chropowatości na krawędziach obiektu jakoś nie widzę :|. Włącz super sampling a wszystko powinno wrócić do normy.
Gość smooky Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Na razie nie renderuje za pomoca v-raya, wiec te rady zachowam na pozniej. Okazalo sie, ze super sampling pomogl. Co prawda mam jeszcze drobne zastrzezenia, ale jest o wiele lepiej (http://smooky.webpark.pl/m_super_sampling.jpg) No ... i jeszce fakt, ze teraz renderuje sie ok. 30 razy dluzej :) Dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się