Skocz do zawartości

jak usunac chropowatosci


Rekomendowane odpowiedzi

Gość smooky
Napisano

Witam, jestem nowicjuszem, w przypadku lamerstwa prosze o wyrozumialosc. Przechodzac do rzeczy, pod adresem:

http://smooky.webpark.pl/mlecznik.html

umiescilem prace, z ktora mam problem. Nie wiem jak usunac chropowatosci, ktore pojawiaja sie po renderingu na krawedziach przedmiotu oraz w odbiciach. Na scenie nie ma zadnego zrodla swiatla - tylko domyslne (w przypadku dodania zrodel problem jest wciaz obecny).Oba elementy zrobione sa na edit meshu, do tego zrobiony jest mesh smooth. Prosze o sugestie.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy to to, ale miałem w moim modelu podobne zabkowanie na krawędziach - zniknęło jak zwiększyłem dokładność antyaliasingu w v-ray, oraz po przestawieniu na mentalray po zmianie parametrów próbkowania (samples per pixel - dałem min 1, a max 16)

Napisano

Jeśli chodzi o odbicia to wygładzasz je super sampling`iem w ustawieniach materiału. Chropowatości na krawędziach obiektu jakoś nie widzę :|. Włącz super sampling a wszystko powinno wrócić do normy.

 

Gość smooky
Napisano

Na razie nie renderuje za pomoca v-raya, wiec te rady zachowam na pozniej. Okazalo sie, ze super sampling pomogl. Co prawda mam jeszcze drobne zastrzezenia, ale jest o wiele lepiej (http://smooky.webpark.pl/m_super_sampling.jpg)

No ... i jeszce fakt, ze teraz renderuje sie ok. 30 razy dluzej :)

Dzieki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności