piksar Napisano 11 Grudzień 2007 Share Napisano 11 Grudzień 2007 Witam, toczę walkę z w/w softem. Celem jest wykonanie interaktywnej wizualizacji zakladu przemysłowego, fotorealizm docelowo raczej niekonieczny - powiedzmy zadowoli mnie poziom Half Life 2 (ale po postępach widzę że to odległa bajka) Wsadzilem do questa kilka wybranych elementow z wizki (specjalnie powybierane porozrzucane), probuje ustawiac swiatla i cienie oraz interakcje miedzy obiektami ale mam problem - kamera sama w sobie rzuca ogromny cien przy chodzeniu, czy ktos wie który parametr moze byc za to odpowiedzialny ? Pikczer pokazuje problem a tu jak ktoś chce umrzeć ze śmiechu 7 megsow eksperymntalnej produkcji do pochodzenia - wyjscie z ulicy powoduje wypadniecie z planszy - spacja wraca spowrotem http://rapidshare.com/files/75898218/pawel.exe.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masterloko Napisano 12 Grudzień 2007 Share Napisano 12 Grudzień 2007 o kurde. mi nigdy kamera nie rzuca cienia. nie mam pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavreel Napisano 13 Grudzień 2007 Share Napisano 13 Grudzień 2007 Ja tez nie mialem cienia z kamery... jak byś mógł przeslac źródło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 13 Grudzień 2007 Share Napisano 13 Grudzień 2007 serwus :) Pixar - ja sie na tym nie znam, ale plik sobie sciagnalem i połaziłem sobie troche po tej fabryce. Fajnie to wyglada. Duzo problemu jest z wsadzeniem do takiego świata obiektów ? Tzn , gdy mamy wymodelowane i poteksturowane, to trzeba cos jeszcze z tym robić ? Fajna technologia :) pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavreel Napisano 13 Grudzień 2007 Share Napisano 13 Grudzień 2007 kannu wystarczy z maxa wyeksportować do *.CGR lub *.X, pozniej w Quest3d zaimportować, dodać kilka gałęzi drzewka (podstawowa struktura odpowiedzialna za renderowanie sceny kamere i oswietlenie), załadować textury i gotowe :D Są bardzo przyjemne tutki do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2007 co do tutków, to niestety pozostawiają pewien niedosyt a do algorytmu wstawię tu dzisiaj (później) to powiecie mi co nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi