Skocz do zawartości

[Quest3D] kilka pytań - czyli wirtualny tour


piksar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, toczę walkę z w/w softem.

Celem jest wykonanie interaktywnej wizualizacji zakladu przemysłowego, fotorealizm docelowo raczej niekonieczny - powiedzmy zadowoli mnie poziom

Half Life 2 (ale po postępach widzę że to odległa bajka)

Wsadzilem do questa kilka wybranych elementow z wizki (specjalnie powybierane porozrzucane), probuje ustawiac swiatla i cienie oraz interakcje miedzy obiektami ale mam problem - kamera sama w sobie rzuca ogromny cien przy chodzeniu, czy ktos wie który parametr moze byc za to odpowiedzialny ?

 

Pikczer pokazuje problem

cien.jpg

 

a tu jak ktoś chce umrzeć ze śmiechu 7 megsow eksperymntalnej produkcji do pochodzenia - wyjscie z ulicy powoduje wypadniecie z planszy - spacja wraca spowrotem

http://rapidshare.com/files/75898218/pawel.exe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

serwus :)

Pixar - ja sie na tym nie znam, ale plik sobie sciagnalem i połaziłem sobie troche po tej fabryce. Fajnie to wyglada. Duzo problemu jest z wsadzeniem do takiego świata obiektów ?

Tzn , gdy mamy wymodelowane i poteksturowane, to trzeba cos jeszcze z tym robić ?

Fajna technologia :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kannu wystarczy z maxa wyeksportować do *.CGR lub *.X, pozniej w Quest3d zaimportować, dodać kilka gałęzi drzewka (podstawowa struktura odpowiedzialna za renderowanie sceny kamere i oswietlenie), załadować textury i gotowe :D Są bardzo przyjemne tutki do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności