piksar Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Witam, toczę walkę z w/w softem. Celem jest wykonanie interaktywnej wizualizacji zakladu przemysłowego, fotorealizm docelowo raczej niekonieczny - powiedzmy zadowoli mnie poziom Half Life 2 (ale po postępach widzę że to odległa bajka) Wsadzilem do questa kilka wybranych elementow z wizki (specjalnie powybierane porozrzucane), probuje ustawiac swiatla i cienie oraz interakcje miedzy obiektami ale mam problem - kamera sama w sobie rzuca ogromny cien przy chodzeniu, czy ktos wie który parametr moze byc za to odpowiedzialny ? Pikczer pokazuje problem a tu jak ktoś chce umrzeć ze śmiechu 7 megsow eksperymntalnej produkcji do pochodzenia - wyjscie z ulicy powoduje wypadniecie z planszy - spacja wraca spowrotem http://rapidshare.com/files/75898218/pawel.exe.html
masterloko Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 o kurde. mi nigdy kamera nie rzuca cienia. nie mam pojecia
Gavreel Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Ja tez nie mialem cienia z kamery... jak byś mógł przeslac źródło.
kannu Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 serwus :) Pixar - ja sie na tym nie znam, ale plik sobie sciagnalem i połaziłem sobie troche po tej fabryce. Fajnie to wyglada. Duzo problemu jest z wsadzeniem do takiego świata obiektów ? Tzn , gdy mamy wymodelowane i poteksturowane, to trzeba cos jeszcze z tym robić ? Fajna technologia :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Gavreel Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 kannu wystarczy z maxa wyeksportować do *.CGR lub *.X, pozniej w Quest3d zaimportować, dodać kilka gałęzi drzewka (podstawowa struktura odpowiedzialna za renderowanie sceny kamere i oswietlenie), załadować textury i gotowe :D Są bardzo przyjemne tutki do tego.
piksar Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 co do tutków, to niestety pozostawiają pewien niedosyt a do algorytmu wstawię tu dzisiaj (później) to powiecie mi co nie tak
Rekomendowane odpowiedzi