Napisano 11 Grudzień 200717 l Witam, toczę walkę z w/w softem. Celem jest wykonanie interaktywnej wizualizacji zakladu przemysłowego, fotorealizm docelowo raczej niekonieczny - powiedzmy zadowoli mnie poziom Half Life 2 (ale po postępach widzę że to odległa bajka) Wsadzilem do questa kilka wybranych elementow z wizki (specjalnie powybierane porozrzucane), probuje ustawiac swiatla i cienie oraz interakcje miedzy obiektami ale mam problem - kamera sama w sobie rzuca ogromny cien przy chodzeniu, czy ktos wie który parametr moze byc za to odpowiedzialny ? Pikczer pokazuje problem a tu jak ktoś chce umrzeć ze śmiechu 7 megsow eksperymntalnej produkcji do pochodzenia - wyjscie z ulicy powoduje wypadniecie z planszy - spacja wraca spowrotem http://rapidshare.com/files/75898218/pawel.exe.html
Napisano 13 Grudzień 200717 l serwus :) Pixar - ja sie na tym nie znam, ale plik sobie sciagnalem i połaziłem sobie troche po tej fabryce. Fajnie to wyglada. Duzo problemu jest z wsadzeniem do takiego świata obiektów ? Tzn , gdy mamy wymodelowane i poteksturowane, to trzeba cos jeszcze z tym robić ? Fajna technologia :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 13 Grudzień 200717 l kannu wystarczy z maxa wyeksportować do *.CGR lub *.X, pozniej w Quest3d zaimportować, dodać kilka gałęzi drzewka (podstawowa struktura odpowiedzialna za renderowanie sceny kamere i oswietlenie), załadować textury i gotowe :D Są bardzo przyjemne tutki do tego.
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor co do tutków, to niestety pozostawiają pewien niedosyt a do algorytmu wstawię tu dzisiaj (później) to powiecie mi co nie tak