GreggS Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Obejrzałem kiedyś toturial jak zrobić katedrę w taki sposób, że na jeden box nakładamy teksturę np obraz jpg a na drugim box-ie dopasowujemy vertex-y do kształtu interesującej nas figury. Mam problem ponieważ gdy włączam widok tej textury to automatycznie drugi box przybiera wypełnienie i zasłania zdjęcie. Jak mam to prawidłowo wykonać? Na zdjęciach pokazałem prawidłowy rezultat i mój problem. Używam 3ds max 2008.
piksar Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 daj (czerwonemu) materiał 50 % transparency
zgred Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 nacisnij alt + x gdy bedizesz mial zaznaczony swoj plane
Wafer Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 A jezeli jestes totalnym laikiem to wrzychidz w map-edytor, przypisujesz jakis kolor obiektowi i tam na dole w opcjach po prawej masz Transparency albo opacity, i ustaw na np. 50% :) *pisze tak szczegolowo, bo sam się czesto pytam i czesto uzyskuje malo szczegolowe odpowiedzi, a logiczne jest ze jezeli ktos sie pyta to pojęcia nie ma :P
Rekomendowane odpowiedzi