Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Plany/zdjęcia jak umieścić w maxie?

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie

nigdzie nie moge znaleźć odpowiedzi na pytanie: Jak umieścić zdjęcia lub plany jakiegoś obiektu w 3ds Max tak aby stanowił dla nas wzór przy modelowaniu, a dokładnie tak jak to jest zrobione z planami samochodu w tym oto tutku http://www.max3d.pl/tut.php?id=228

PS. jestem początkujący, tutki wszystkie są fajne zazwyczaj ;) ale autorzy pomijają tak banalne sprawy wychodząc z założenia, że każdy wie...

Z góry dzięki za pomoc

• Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tez chcialbym zapytac jak umiescic bprinty w vievportach tylko tak zyby pasowaly to tego ekhm pudła. zobaczcie sami to zrozumiecie :P wiem jestem idiota ale naprade nie wiem szykalem po forum ale jak ustawie wg tego co tam pisze :P to i tak zle bo albo to jest jak tlo i nie moge tym poruszac albo jest za male i tez nie mozna powiekszyc i porusyc itp. chodzi mi o to zebym mogl sam sobie ustawic bprita w vievportah. nie wiem czy mnie rozumiecie [nie wiem czy sam siebie rozumie :P] ale moze.

tu macie ssa moze cos wyjasni

http://img175.imageshack.us/my.php?image=clipboard01xs4.jpg

mam nadziejez ze ktos pomoze. z gory dzieki i sry za to ze takie glupie pytanie :P

pozdro

Napisano

no poprzesuwaj te plane'y narzedziem move... co tu jest skomplikowanego???

Napisano