Skocz do zawartości

Modyfikator CrossSection


r4n

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zacząłem sobie tworzyć kolumne do sceny. Wybrałem metode za pomoca spline'ówl. Dziobałem, dziobałem i w momencie, ale w momncie kiedy wrzucam modyfikakator CrossSection zaczyna sie bajzel. W miejscu połaczenia podstawy kolumny z trzonem wierzchołki nie łacza sie jak trzeba (wrzucony obrazek ponizej). Co ciekawe jak oddzielnie połączę modyfikatorem same podstawy trzonu - wszytko wyglda ładnie, podobnie jak zaatakuje modyfikatorem samą podsatwe tez jest ładnie, natomiast rozwala sie wszytko jak łacze w całość. Szukalem, gdzies na necie - ktoś podpowiedzial, zeby w tuz przed dodaniem modyfikatora (w czesci trzonu) odwrócic kierunki wierzchołków - to nie pomaga, jest tylko mniejszy bajzel.

 

Co moze być przyczyna takie stanu rzeczy?

 

Pzdr

r4n

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witka

Albo masz odwrócone verteksy. możesz wszystkie splayny "zatachować" i zaznaczyć pokazywanie numerów verteksów i zobaczysz czy nie masz czegoś poodwracanego a jeśli będzie wszystko ok to narzędziem cross section w editable spline połączysz wszystko jak należy. Może to być też problem z ilością verteksów. Jeśli podstawa ma załóżmy 30 a wyższy segment ma 45 to siatka się może pokiełbasić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności