Skocz do zawartości

Mixer


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ripper
Napisano

Jest taka sprawa: jest sobie obiekt (gosciu) z nalozonym szkieletem

(biped)

W celu wykonania filmiku zostaly zapisane poszczegolne fragmenty animacji

do kilku plikow *.bip

Pozniej jak juz wszystko bylo piekne i ladne poszczegolne animacje w

odpowiednich

odstepach czasu zostaly \"wrzucone\" do mixera. Po uruchomieniu tej animacji

w 3D max

wszystko jest ladne i piekne i mozna nawet zobic filmik co tez zostalo

uczynione;)

Problem polega na tym ze jak np. otwieram plik w jakims innym programie to

wszystkie animacje

sa poprawnie wyswietlane z wyjatkiem animacji goscia (calkowity brak).

Jest tak poniewaz

cala animacja jest w mixerze a nie wew. obiektu tego goscia czy tez

szkieletu.

Pytanie brzmi : jak skopiowac do szkieletu cala zawartosc mixera

(wszystkie ruchy tak jak bylo

ustalone) zeby gosciu sie ruszal. W mixerze jest opcja \"copy to biped\" ale

pozwala na skopiowanie

jednej animacji a nie wszystkich a co najgorsze nawet po tym, w programie

np. Deep Exploration

gosciu jak stal tak stoi a swiatla i inne element sa w ruchu.

Albo jak z calej zawartosci mixera zrobic jedna animacje (jesli to mozliwe) zeby pozniej skopiowac ja do obiektu (szkieletu) ??

 

Czy ktos sie bawil tym i wie jak to zrobic?

 

z gory dzieki!

 

P.S: Chce skonwertowac ta animacje do innego formatu (Maya)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Ripper
Napisano

Wielkie dzieki! o to mi chodzilo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności