Gość Ripper Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Jest taka sprawa: jest sobie obiekt (gosciu) z nalozonym szkieletem (biped) W celu wykonania filmiku zostaly zapisane poszczegolne fragmenty animacji do kilku plikow *.bip Pozniej jak juz wszystko bylo piekne i ladne poszczegolne animacje w odpowiednich odstepach czasu zostaly \"wrzucone\" do mixera. Po uruchomieniu tej animacji w 3D max wszystko jest ladne i piekne i mozna nawet zobic filmik co tez zostalo uczynione;) Problem polega na tym ze jak np. otwieram plik w jakims innym programie to wszystkie animacje sa poprawnie wyswietlane z wyjatkiem animacji goscia (calkowity brak). Jest tak poniewaz cala animacja jest w mixerze a nie wew. obiektu tego goscia czy tez szkieletu. Pytanie brzmi : jak skopiowac do szkieletu cala zawartosc mixera (wszystkie ruchy tak jak bylo ustalone) zeby gosciu sie ruszal. W mixerze jest opcja \"copy to biped\" ale pozwala na skopiowanie jednej animacji a nie wszystkich a co najgorsze nawet po tym, w programie np. Deep Exploration gosciu jak stal tak stoi a swiatla i inne element sa w ruchu. Albo jak z calej zawartosci mixera zrobic jedna animacje (jesli to mozliwe) zeby pozniej skopiowac ja do obiektu (szkieletu) ?? Czy ktos sie bawil tym i wie jak to zrobic? z gory dzieki! P.S: Chce skonwertowac ta animacje do innego formatu (Maya)
dr Ug Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Najpierw Compute Mixdown, a jak przeliczy to Copy Mixdown to Biped. Nie zapomnij wylaczyc Mixer Mode.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się