engineer_damian_p Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Witam, prosze o pomoc, chodzi o to, by na 2ch różnych obiektach użyc tej samej mapy np. cegiel i by zmieniajac tiling jednego drugi sie nei zmieniał. Pozdrawiam Damian
zgred Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Skopiuj sobie ten material i kopie naloz na drugi obiekt...
mirach Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Zamiast zmieniac tiling w mapie, daj 2 rozne UVki na obiektach.
engineer_damian_p Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Dziekuje bardzo - pomogło. moze ktos szuka pracy? http://pixelbrick.ie - szuka ludzi co robia dobre vizki :-) ja sie dopiero ucze :(
Shalivan Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 daj w ogłoszeniach o prace :) nie wszyscy chętni tu zobaczą
engineer_damian_p Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 mam jeszcze jeden klopot. Mam polaczenie scian (1 i 2 jak na obrazku), nalozylem cegly (mape) i zmienilem ilosc TILES. jak widac sciana 1 jest ok, natomiast sciana 2 ma za duze cegly. Dodalem wiec do niec modyfikatoe UVW, co widac po prawej, niestety, on jej nie zmienia i nie wiem dlaczego. (probowalem na 2ch szescianach i dzialalo ok) DOdatkowo nie wiem, jak wykancza sie polaczenia scian by pasowaly cagly (okreslilem to jako Problem na zalaczonm obrazku). Modelowalem na poliliniach jezeli to ma znaczenie w tym wypadku. Prosze o porade. :) tu zrzut ekranu http://c.wrzuta.pl/wi8394/ea35152e002bd257478912bc/problem?type=i&key=iEkqF7DK5J&ft=f
zgred Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Ustaw mapping na box. Aby cegly na obu scianach pasowaly do siebie ustawiaj gizmo narzedziem move.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się