Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, prosze o pomoc, chodzi o to, by na 2ch różnych obiektach użyc tej samej mapy np. cegiel i by zmieniajac tiling jednego drugi sie nei zmieniał.

Pozdrawiam

Damian

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 940
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mam jeszcze jeden klopot. Mam polaczenie scian (1 i 2 jak na obrazku), nalozylem cegly (mape) i zmienilem ilosc TILES. jak widac sciana 1 jest ok, natomiast sciana 2 ma za duze cegly. Dodalem wiec do niec modyfikatoe UVW, co widac po prawej, niestety, on jej nie zmienia i nie wiem dlaczego. (probowalem na 2ch szescianach i dzialalo ok) DOdatkowo nie wiem, jak wykancza sie polaczenia scian by pasowaly cagly (okreslilem to jako Problem na zalaczonm obrazku). Modelowalem na poliliniach jezeli to ma znaczenie w tym wypadku. Prosze o porade. :)

 

tu zrzut ekranu

 

http://c.wrzuta.pl/wi8394/ea35152e002bd257478912bc/problem?type=i&key=iEkqF7DK5J&ft=f

Napisano

Ustaw mapping na box. Aby cegly na obu scianach pasowaly do siebie ustawiaj gizmo narzedziem move.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności