Napisano 12 Styczeń 200817 l Witam, prosze o pomoc, chodzi o to, by na 2ch różnych obiektach użyc tej samej mapy np. cegiel i by zmieniajac tiling jednego drugi sie nei zmieniał. Pozdrawiam Damian
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Dziekuje bardzo - pomogło. moze ktos szuka pracy? http://pixelbrick.ie - szuka ludzi co robia dobre vizki :-) ja sie dopiero ucze :(
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor mam jeszcze jeden klopot. Mam polaczenie scian (1 i 2 jak na obrazku), nalozylem cegly (mape) i zmienilem ilosc TILES. jak widac sciana 1 jest ok, natomiast sciana 2 ma za duze cegly. Dodalem wiec do niec modyfikatoe UVW, co widac po prawej, niestety, on jej nie zmienia i nie wiem dlaczego. (probowalem na 2ch szescianach i dzialalo ok) DOdatkowo nie wiem, jak wykancza sie polaczenia scian by pasowaly cagly (okreslilem to jako Problem na zalaczonm obrazku). Modelowalem na poliliniach jezeli to ma znaczenie w tym wypadku. Prosze o porade. :) tu zrzut ekranu http://c.wrzuta.pl/wi8394/ea35152e002bd257478912bc/problem?type=i&key=iEkqF7DK5J&ft=f
Napisano 13 Styczeń 200817 l Ustaw mapping na box. Aby cegly na obu scianach pasowaly do siebie ustawiaj gizmo narzedziem move.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto