pit17 Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 siema wie ktos moze jak uzyskac przekonujacy wyglad wody w scanlinie?
tweety Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 przyda ci się plugin dreamscape: http://www.afterworks.com/DreamScape.asp?ID=7 dla scanline'a to chyba najlepsza metoda symulowania ruchu wody: http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/328378
pit17 Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 to znaczy moj profesor uparl sie zeby to bylo w scanlinie chodzi mi o wode w szklance
SYmek Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Pewnie Profesor chciał, żebyś ułożył się z odbiciami a'la fresnel, podwójnym specularem, i subwater diffusion, które robisz odwracając normalne, licząc w ten sposób diffuse dla ciemniejszego koloru wody i mieszając z kolorem powierzchni liczonym z normalnymi we właściwą stronę. W ten sposób robi się szybką, fakową wodę. Ale jak to zrobić w Maxie to ja nie wiem, na pewno się da. pozdr., skk.
Master Kiełbaster Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 weź materiał raytrace, ustaw ior na jakieś 1,33, kolor odbicia na biały i 2 razy kliknij w kwadrat obok(żeby się zrobił na fresnel) i wyłącz na 0 speculara. generalnie to sobie zobacz tutek z helpa do mentala o szklance i zrób to w materiale raytrace. i tak wyjdzie dupnie bo scanline nie obsługuje całkowitego wewnętrznego załamania( co może by się dało sfejkować materiałem double sided i mapą fresnel :P )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się