Napisano 21 Styczeń 200817 l przyda ci się plugin dreamscape: http://www.afterworks.com/DreamScape.asp?ID=7 dla scanline'a to chyba najlepsza metoda symulowania ruchu wody: http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/328378
Napisano 21 Styczeń 200817 l Autor to znaczy moj profesor uparl sie zeby to bylo w scanlinie chodzi mi o wode w szklance
Napisano 21 Styczeń 200817 l Pewnie Profesor chciał, żebyś ułożył się z odbiciami a'la fresnel, podwójnym specularem, i subwater diffusion, które robisz odwracając normalne, licząc w ten sposób diffuse dla ciemniejszego koloru wody i mieszając z kolorem powierzchni liczonym z normalnymi we właściwą stronę. W ten sposób robi się szybką, fakową wodę. Ale jak to zrobić w Maxie to ja nie wiem, na pewno się da. pozdr., skk.
Napisano 21 Styczeń 200817 l weź materiał raytrace, ustaw ior na jakieś 1,33, kolor odbicia na biały i 2 razy kliknij w kwadrat obok(żeby się zrobił na fresnel) i wyłącz na 0 speculara. generalnie to sobie zobacz tutek z helpa do mentala o szklance i zrób to w materiale raytrace. i tak wyjdzie dupnie bo scanline nie obsługuje całkowitego wewnętrznego załamania( co może by się dało sfejkować materiałem double sided i mapą fresnel :P )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto