Napisano 11 Styczeń 200421 l Mam ramie i do niego 2 kosci tj na rysunku. Jak uniknac takiego zniksztalcenia, ustawienia kopert niewiele daja:mad:
Napisano 11 Styczeń 200421 l Polecam przeczytac maxowy Help (skin modifier) albo poszukać w www.google.com .
Napisano 11 Styczeń 200421 l Autor Widzisz Vogel, gdyby to mi pomoglo to bym nie zamieszczal tego tematu.
Napisano 14 Styczeń 200421 l No to moze ja pomoge. masz juz zrigowane i zeskinowane, to teraz zegnij ten lokiec do momentu gdzie sie najbardziec kaszani i: 1: w Modyfikatorze Skin nacisnij Edit Envelopes zaznacz podspodem w Select, Vertices. 2: zaznacz wszystkie verts ktore sie nachodza na siebie i powoduje problemy 3: zejdz na sam dol w modyfikatorze skin do zakladni Gizmos 4:wybierz Joint Angle Deformer 5:nacisnij Add Gizmo Teraz tam gdzie miales zaznaczone verts pojawi sie lattice. Nacisnij Edit Lattice. Mozesz teraz urzyc tej lattice i wymodelowac ten lokiec tak zeby ladnie to wygladalo. Lattice jest przypisywany do konta kosci w lokciu, wiec jak benda wyprostowane to geometria sie nie zmieni..dopiero jak sie zegna do tego konta w ktorym dodatec te gizmo. mam nadzieje ze pomoglo :)
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Moj problem jest bardzo podobny ... reka nie zgina sie jak nalezy w lokciu. Wyglada to dokladnie tak jak na screenie u kolegi na gorze tylko ze ja uzywam bipeda i physique. Jak moge zmieniac zasieg kosci w bipedzie (chodzi o wykluczanie wierzcholkow) i jak ten problem rozwiazac ???
Napisano 5 Maj 200420 l No zdaje się że ZOMO własnie napisał rozwiązanie panie MJ :) ja osbiście wole Morph Angle Deformer, bo daje jeszcze większą kontrolę...
Napisano 20 Maj 200420 l Po pierwsze Kris nie \"panie\". Mam na imie Michal :D. Tak jak pisalem ja mam podobny problem ale ja uzywam BIPEDA i PHYSIQUE a nie SKIN dlatego nie bardzo mi to pomaga. Przemysle wszystkie wasze sugestie :) moze jakos to rozwiaze a jak nie to moze ktos napisze jak to zrobic z bipedem ??? Bo lokiec sie fatalnie zgina a poniewaz jest to moj pierwszy rig to mam mase problemow. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto