.:KRAKEEN:. Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 Witam. Mam taką sytuacje, że przypisuje postać do szkieletu, ustawiłem sobie Envelopes i parametr Weight dla poszczegulnych wierzhołków np w kości prawej nokgi i chciałbym skopiować te ustawienia do lewej. Tylko jak? Jak robie Copy i Paste, to kopiuje tylko położenie Envelope a mi chodzi o te wierzhołki, bo nie chce robić dwa razy tego samego. A nawet jak bym zrobił sam to nigdy nie zrobie identycznie, a właśnie o to mi chodzi. Czekam na waszą pomoc.
Dr. eA Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 5 minut temu przeczytalem o tym w helpie maxa:) Wpisz skin i znajdziesz.
.:KRAKEEN:. Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 Zaraz to sprawdze, ale wolałbym, żeby mi ktoś napisał bo te maxowskie helpy nie są zbyt przejżyste.
.:KRAKEEN:. Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 Tak jak myślałem, nie jestem w stanie się do tego dokopać. Znalazłem takie coś jak WEIGHT TABLE, niby w helpie pisze, że to właśnie to do tego służy ( o ile dobrze rozczytałem), ale nie mam pojęcia jak w tym zrobić to o co mi chodzi, więc jak ktoś robił podobne żeczy to niech sie ujawni, a ja sobie jeszcze poczytam tego helpa, może jezcze do tego dojde. DruG, Miałem na myśli to, żę są nie przejżyste dla mnie, a to dla tego, że moja znajomoś ang. odbiega troche od poziomu który chciałbym reprezentować:( A może ty mi pomożesz?
dr Ug Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 Chetnie bym to zrobil, jednak nie korzystam ze Skina i sie na nim po prostu nie znam. Jest cos takiego jak Mirror Parameters rollout. Po zaznaczeniu jakiegos envelopa (prawa noga), mozesz go skopiowac w lustrzanym odbiciu na lewa. Niestety nie mam czasu sie tym pobawic, zeby wyprobowac w praktyce.
.:KRAKEEN:. Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 No cóż, w skinie można skopiować tylko wielkość Cross Section z jednego envelopa do innego. Mi chodzi oto, czy da się skopiowaś wartości parametru abs. Effect tak aby wierzchołki po drugiej stronie osi symetrii miały taką samą wartość. Chodzi o to abym oskinował tylko pół postaci, a potem przeniusł wartości parametru abs.ef. na drugą połówke, poniewrz mdel jest symetryczny. DruG, a czego ty używarz?
.:KRAKEEN:. Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 Ja też to mam, ale zabrałem się za skina, bo wygląda na dużo łatwiejszy, a potem dopiero chciałem zgłębiać Physique. Ale przd jkieś 10 minut temu zaczołem z Physique i okazuje się, że nie jest aż taki zagmatwany jak się wydawał. A jeżeli chodzi o Skina to to co hce zrobić (jeżeli wogule da się tak zrobić) robi się w WEIGHT TABLE, ale eksperymentowałem na prostych obiektach i nic mi to nie dało. Jak ktoś zna odpowiedź to nieh pisze, a ja hyba jednak zaczne zgłębiać odrazu tajniki Physique.
.:KRAKEEN:. Napisano 19 Styczeń 2004 Autor Napisano 19 Styczeń 2004 Posiadłem wiedze dzięki której moge sam sobie odpowiedzieć na własne pytanie. A więc to co chce zrobić jest niewykonalne w maxie 5,0. Ta funkcja jest natomiast dostępna w Maxsi 6.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się