Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Służy do tego modyfikator morpher. Przypisujesz go obiektowi, który chcesz przekształcić a następnie w rolecie \'channel parameters\' klikasz na \'pick object from scene\' i wybierasz obiekt docelowy. Animacje realizujesz poprzez animowanie parametru znajdującego się w rolecie \'channel list\' obok pola z nazwą obiektu, który wybrałeś jako element docelowy. Przy czym trzeba pamiętać aby elementy docelowe były kopiami orginału o tej samej liczbie wierzchołków.

 

No mamnadzieje, że jest to dla ciebie czytelne. Pozdrowienia i miłego morphowania:)

Napisano

elementy docelowe były kopiami orginału o tej samej liczbie wierzchołków

 

O to właśnie mi chodziło. Hm tylko jak sprawdzić ile model ma wierzchołków? I tylko kopia może być? Bo jakbym 2 różne modele miał o tej samej liczbie vertexów to będzie ok? Aha i jeszcze pytanie odnośnie textur - jak modele będą miały inne textury to czy kolory także miękko się zmienią?

 

Napisano

Kopia dlatego, żeby miał tą samą liczbe wierzhołków, potem deformujesz obiekt używając narzędzi, które nie zmieniają ilości wierzhołków, możesz te wierzhołki natomiast dowolnie przesówać, dzięki czemu morzesz zrobić zupełnie inny obiekt.

A jeżeli chodzi o tekstury to w material editor musisz wybrać jako rodzaj materiału, materiał \'morpher\", w którym możesz ustawić różne materiały dla różnych obiektów docelowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności