Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc nie banujcie lub coś w tym stylu, że tu pisze ale wszędzie szukałem i nie wiem gdzie.Nie znam się jeszcze dobrze na 3dmax ale potrafie juz robic animacje(nie z 3d maxa)do gry gta ze skryptem.Chodzi mi o animacje postaci...np.jakiś tam skok zrobie ale wiadomo nie wygląda to tak realistycznie jak ludzki, więc czy jest jakiś program czy opcja w 3d maxie ułatwiająca tworzenie animacji postaci.Tak jak np.gotowe modele w necie to i gotowe animacje.Albo jakiś program "cat" który ma zapisane animacje ludzkie.Wiecie najlepiej to by było tak jak na filmach kamera nakręci ruchy człowieka, a 3d max stworzy animacje tego(oto mi właśnie chodzi)???bo tak realistycznąanimacje robiłbym chyba z tydzień...

• Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To o czym mówisz to chyba motion capture. Gość wykonuje ruchy i są one przetwarzane do programu.

Ale za 3 czujniki jak kiedyś patrzyłem placi się ok 300$,a do dobrej animki części ciała zdało by się ze 6-8 :)

Ale wracając na zimię to do maxa masz dodatek charakters czy jakoś tak. W którym jest biped. jak na początek drogi można powiedzieć, że nieźle animuje (co najważniejsze automatycznie) ruchy ludzkie lub jak piszą w helpie zwierzęce. I go bym użył na twoim miejscu lub posiedział trochę nad rigowaniem czyli tworzeniu ręcznie ruchu co wyglada dużo lepiej;)

Wybór należy do ciebie...

Napisano

Aha dzięki to już wiem.Ale coś czytałem w necie ale nie pamiętam o programie co ma zapisane animacje i je odtwarza po komendzie (coś w tym stylu).Cat chyba się nazywał.A może jest jakiś konwerter animacji może by się coś dało.Ja robie animacje ifp (przez skrypt).A jak nie to trudno ręcznie długo potrwa zanim będzie przypominac salto...

Sorry, że drugi raz.To znaczy, że da rade zrobic animacje od jakiegoś nagrania video jka wrzuce motion capture???

Napisano