Piotrek255 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Postać zainspirowana serią "Armored Core", około 10000 poly, po 1 teksturze 2024x2024 diffuse,normal,specular ( po zmniejszeniu na 1024x1024 duzo nie traci, ale pomyslalem ze jak wrzucac to w pełnej rozdziałce ) PS: jesli ktoś zna jakiś fainy i szybki sposob na renderowanie siatek to chętnie poczytam :P
Gość ant-3d Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Jak dla mnie to: - powtarzajace sie tekstury (np. ogon, kazdy element tak samo korodowal??...) - troche tekstury sie bluruja - ten krazek na ktorym stoi wymienilbym calkowicie + bardzo interesujacy model + ogon ktory na maxa podbija ujecie ogolnie byloby wiecej plusow gdyby nie tekstury, tak czy inaczej podoba sie :)
KICU Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 fajnie ci to wyszło :D tylko przydałby się widok z przodu :) PZDR
Piotrek255 Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 ant-3d- dzieki, tekstura na ogonie sie powtarza bo nie mialem juz miejsca na teksturze, musiałbym dodac jedną teksture 512 dla samego ogona a chcialem sie zamknąć w jednej mapie, skoro az tak to sie rzuca w oczy to dopracuje.
Rekomendowane odpowiedzi