Napisano 27 Styczeń 200817 l Postać zainspirowana serią "Armored Core", około 10000 poly, po 1 teksturze 2024x2024 diffuse,normal,specular ( po zmniejszeniu na 1024x1024 duzo nie traci, ale pomyslalem ze jak wrzucac to w pełnej rozdziałce ) PS: jesli ktoś zna jakiś fainy i szybki sposob na renderowanie siatek to chętnie poczytam :P
Napisano 28 Styczeń 200817 l Jak dla mnie to: - powtarzajace sie tekstury (np. ogon, kazdy element tak samo korodowal??...) - troche tekstury sie bluruja - ten krazek na ktorym stoi wymienilbym calkowicie + bardzo interesujacy model + ogon ktory na maxa podbija ujecie ogolnie byloby wiecej plusow gdyby nie tekstury, tak czy inaczej podoba sie :)
Napisano 28 Styczeń 200817 l Autor ant-3d- dzieki, tekstura na ogonie sie powtarza bo nie mialem juz miejsca na teksturze, musiałbym dodac jedną teksture 512 dla samego ogona a chcialem sie zamknąć w jednej mapie, skoro az tak to sie rzuca w oczy to dopracuje.