Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Oto moja opinia na krzywe oko :)

W tym przypadku nie ma to nic wspólnego z 3d. A efekt jest osiągany na kilka sposobów.

Na przykład gdy gostek trzyma rękę w górze i nagle BACH - zmiana kąta kamery i patrzymy na rękę z innej strony, to po prostu zwyczajnie nakręcony materiał a później przyspieszony na tym fragmencie tak mocno, że z około 3 sekund materiału zostają zaledwie dwie klatki.

Inną technika jest kręcenie tego samego ujęcia z dwóch kamer a następnie połączenie tych ujęć poprzez morfing. Technika stara jak świat... i wiecznie żywa :) Bierzesz dwa fragmenty obrazu wideo i tworzysz miękkie przejście. Na pewno kojarzysz. Pozwala to na zrobienie płynnego przejścia jednego obrazu w drugi dzięki zastosowaniu różnego rodzaju markerów (zależnie od softu). Dzięki temu obraz przenika w sposób jaki ty całkowicie kontrolujesz... filar w filar.. oko w oko... bucik w bucik... itp. Tworzysz złudzenie ruchu kamery, którego de facto wcale nie było na planie. I tu znowu wystarczy raptem cztery/pięć klatek.

Czysty compositting.. no i świecące gluty dodane na warstwie, żeby było bardziej fikusnie ;)

 

To tak na moje oko. Tak bym to realizował. Tanio, szybko i przyjemnie. Jeśli ktoś by przy tej realizacji wszedł w 3d to bym się mocno zdziwił.

 

Pozdro

Napisano

to tak jakbys puscil sobie matrixa ale z poziomu zwyklego czlowieka - czyli nie widzisz zwolnienia kiedy neo czy trinity cos tam sobie robia w wolnym tempie - Ty widzisz szybki ruch kamery .. na maxie sobie to mozesz zrobic latwo - wolny ruch kamery .. a nagle dajesz cos dynamicznego o b szybkim ruchu , zwalniasz i gotowe ...

Napisano

No no .. przyspieszenie się da praktycznie w każdym sofcie zrobić. Ale morfing 2d to już nie tak hop-siup. Generalnie to nic zaawansowanego i do Aftera są pluginy. Wyjściowo morfing między sekwencjami video oferuje Combustion i to na całkeim wysokim poziomie. Cały moduł Elastic Reality (wbudowany między innymi w XSI) daje radę z takimi sztuczkami.

Napisano

wyglada cos na pomiedzy morfingiem a slow motion

do tego tlo sie po drodze tez rusza jakby faktycznie kamera fizycznie droge pokonywala ale w niektorych scenach postacie stoja gdzie indziej

wiec obstaje ze kazda podana tu propozycja jest ok

oczywiscie widac tu tez motion blur w przejsciach, ktory z reguly powstaje przy malym fps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności