Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oto moja opinia na krzywe oko :)

W tym przypadku nie ma to nic wspólnego z 3d. A efekt jest osiągany na kilka sposobów.

Na przykład gdy gostek trzyma rękę w górze i nagle BACH - zmiana kąta kamery i patrzymy na rękę z innej strony, to po prostu zwyczajnie nakręcony materiał a później przyspieszony na tym fragmencie tak mocno, że z około 3 sekund materiału zostają zaledwie dwie klatki.

Inną technika jest kręcenie tego samego ujęcia z dwóch kamer a następnie połączenie tych ujęć poprzez morfing. Technika stara jak świat... i wiecznie żywa :) Bierzesz dwa fragmenty obrazu wideo i tworzysz miękkie przejście. Na pewno kojarzysz. Pozwala to na zrobienie płynnego przejścia jednego obrazu w drugi dzięki zastosowaniu różnego rodzaju markerów (zależnie od softu). Dzięki temu obraz przenika w sposób jaki ty całkowicie kontrolujesz... filar w filar.. oko w oko... bucik w bucik... itp. Tworzysz złudzenie ruchu kamery, którego de facto wcale nie było na planie. I tu znowu wystarczy raptem cztery/pięć klatek.

Czysty compositting.. no i świecące gluty dodane na warstwie, żeby było bardziej fikusnie ;)

 

To tak na moje oko. Tak bym to realizował. Tanio, szybko i przyjemnie. Jeśli ktoś by przy tej realizacji wszedł w 3d to bym się mocno zdziwił.

 

Pozdro

Napisano

to tak jakbys puscil sobie matrixa ale z poziomu zwyklego czlowieka - czyli nie widzisz zwolnienia kiedy neo czy trinity cos tam sobie robia w wolnym tempie - Ty widzisz szybki ruch kamery .. na maxie sobie to mozesz zrobic latwo - wolny ruch kamery .. a nagle dajesz cos dynamicznego o b szybkim ruchu , zwalniasz i gotowe ...

Napisano

No no .. przyspieszenie się da praktycznie w każdym sofcie zrobić. Ale morfing 2d to już nie tak hop-siup. Generalnie to nic zaawansowanego i do Aftera są pluginy. Wyjściowo morfing między sekwencjami video oferuje Combustion i to na całkeim wysokim poziomie. Cały moduł Elastic Reality (wbudowany między innymi w XSI) daje radę z takimi sztuczkami.

Napisano

wyglada cos na pomiedzy morfingiem a slow motion

do tego tlo sie po drodze tez rusza jakby faktycznie kamera fizycznie droge pokonywala ale w niektorych scenach postacie stoja gdzie indziej

wiec obstaje ze kazda podana tu propozycja jest ok

oczywiscie widac tu tez motion blur w przejsciach, ktory z reguly powstaje przy malym fps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności