Robert Siejka Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowisko Gameplay Designer. Zakres obowiązków: - programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów - ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry - analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: - znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier - orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych - umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy - przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript - znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome, Mile widziane: - wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS - znajomość teorii designu gier - znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik... ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres info(at)thefarm51.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi