Skocz do zawartości

Ograniczanie obiektów


Mati-PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale do innego mi nie pasowało bardziej.

 

 

Mam pytanie, czy jest jakaś funkcja w max'ie, która ograniczałaby obiekt co do drugiego obiektu to znaczy jak np. chcę przy ścianie postawić szafkę i chcę żeby ona zatrzymywała się w zetknięciu ze ścianą ale żeby to wszystko było w scenie jeszcze przed renderingiem.

 

To by mi bardzo ułatwiło pracę.

 

Pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wielkie dzięki tylko jeszcze jedno pytanie.

 

Jak chcę zrobić żeby jeden przedmiot był przyciskiem i na drugi oddziaływał tak jak jest to w przypadku światła i włącznika światła to co mogę zrobić. Bo zrobiłem telewizor i chciałbym żeby przycisk w niem oddziaływał na ekran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mati-PL: a co Ty robisz? Grę piszesz? Takich rzeczy się w 3d zazwyczaj nie robi, po prostu animujesz przycisk telewizora i ekran oddzielnie. Ewentualnie możesz poczytać coś od driven key i wartością z przycisku zanimować parametr shadera odpowiedzialny za wyświetlanie filmu na ekranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bl0ndynek

a więc jeśli nie ma interakcji (bo gdyby byla to trzeba to napisać w c++ z wykorzystaniem openGL lub DirectX przykladowo) to aniomujesz wszytsko osobno najpierw ruch przełacznika np. w 1 klatce a potem zmieniasz material na telewizorze w nastepnej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności