Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam kostkę lodu i plamę wody jako jeden ciągły obiekt. Kiedy renderuję go, wygląda całkiem ok. Natomiast kiedy włączam caustics, na ziemi, pod plamą wody pojawia się silne zaciemnienie, którego nie powinno tam być. Scenę doświetlam vray dome light i vray spherical light. Co zrobić, żeby caustics wyglądało realistycznie? Dodam, że materiał jest w 100% przeźroczysty, ma 50% fresnel reflection i zaznaczone "affect shadows"

 

mr5tv7.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 753
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

sprobuj vraysunem oswietlic (ustaw odpowieni radius dla fotonow w vraysun) w caustics zmien ilosc max photon na 10 powinno zadzialac. Dokładnosc mozna ustawic klikajac prawym na vraysunie i ustawiajac w vray proporties caustics subdivs na wyzsze liczby (tylko znacznie wysluza to render )

vraydome'm nie probowalem nigdy, moze trzeba zwiekszyc caustics multiplier.

 

edit: zwieksz shadow bias w dome light, u mnie dziala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności