Gość bozar88 Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Mam kostkę lodu i plamę wody jako jeden ciągły obiekt. Kiedy renderuję go, wygląda całkiem ok. Natomiast kiedy włączam caustics, na ziemi, pod plamą wody pojawia się silne zaciemnienie, którego nie powinno tam być. Scenę doświetlam vray dome light i vray spherical light. Co zrobić, żeby caustics wyglądało realistycznie? Dodam, że materiał jest w 100% przeźroczysty, ma 50% fresnel reflection i zaznaczone "affect shadows"
Łukasz Jaskólski Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 sprobuj vraysunem oswietlic (ustaw odpowieni radius dla fotonow w vraysun) w caustics zmien ilosc max photon na 10 powinno zadzialac. Dokładnosc mozna ustawic klikajac prawym na vraysunie i ustawiajac w vray proporties caustics subdivs na wyzsze liczby (tylko znacznie wysluza to render ) vraydome'm nie probowalem nigdy, moze trzeba zwiekszyc caustics multiplier. edit: zwieksz shadow bias w dome light, u mnie dziala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się