Napisano 4 Luty 200817 l Witam, jestem nowym uzytkownikiem Maya 8.5 Wszystkie obiekty jakie rysuje są jakieś takie kanciaste, kula - nie jest kulą. Nawet jak zrobię Fillet Blend Tool to nie jest łagodnie połączone. Chyba ominąłem jakąś opcję w tutorialu, w którym wszystko jest ładne i nie kanciaste. Jak to włączyć? KK
Napisano 4 Luty 200817 l jezeli jest to nurbs Sphere to wtedy przyciski : 1,2,3. a jesli jest to poly sphere to wtedy smooth albo ustawiasz sobie ilosc poligonow przed dodaniem (taki kwadracik obok przed dodaniem go jesli wybierasz z paska u gory)
Napisano 4 Luty 200817 l Autor Nic nie daje naciśnięcie 1,2,3. Przesyłam zrzut ekranu. Czy jest jakaś szansa zminimalizować ten watermark Autodesk Maya? KK
Napisano 4 Luty 200817 l niestety raczej sie nie da, z reszta masz w prawym dolnym rogu napisane : NOT FOR COMMERCIAL USE :) znak wodny jest włąsnie dlatego zeby nie uzywac majki PLE do prac komercyjnych, a jedynie do nauki :)
Napisano 4 Luty 200817 l Tylko to tak wkurza nawet przy nauce, ze ja nawet godziny nie wytrzymałem, dlatego zrezygnowałem. PLE i kit, niech na renderach będą, a nie w viewporcie, bo to sie robić nie da! a na wireframe nic nie widać @k_kwiatek: gdzieś się robiło subdiva, albo coś takiego... nie pamiętam, bo mnie ten watermark rozpraszał
Napisano 4 Luty 200817 l modeling (to rozwijane menu u gory po lewej stronie (na skrinie ktory podesłałes jest obecnie animation)) = > mesh = > smooth jak dobrze pamietam
Napisano 5 Luty 200817 l Tylko to tak wkurza nawet przy nauce, ze ja nawet godziny nie wytrzymałem, dlatego zrezygnowałem. PLE i kit, niech na renderach będą, a nie w viewporcie, bo to sie robić nie da! a na wireframe nic nie widać @k_kwiatek: gdzieś się robiło subdiva, albo coś takiego... nie pamiętam, bo mnie ten watermark rozpraszał http://www.forum3d.pl/f3dbb/index.php?md=topic&o=&tid=122452&pg=1 gdzies w polowie pierwszej strony robi sie ciekawie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto