vahanara Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 W 3ds max 7 chciałbym zrobić ubranie poruszające się z postacią - tzn odkształacające pod wpływem ruchów. KOnkretnie chodzi mi o coś w rodzaju tunika, płaszcz, suknia... itp. Czy jest to możliwe w starym dobrym Max 7? Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc... jeśli nie - tym bardziej... ;)
kamil.ochel Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Jeżeli max7 ma wbudowany reactor to się da. Wszystko z czym może kolidować tkanina musisz przypisać odpowiednio ciała nieruchome - rigid body ciała ruchome - deformable mesh materiały - cloth ale reactor nie da Ci zadowalających efektów, polecam skorzystać z modyfikatora Cloth (jeżeli max7 ma takowy) lub pluginu SimCloth. Obydwa dają o niebo lepsze wyniki :) Pozdrawiam Aha jak bys mial jakies pytania odnosnie reactora/clotha to wal :)
vahanara Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Wielkie dzięki! Dokładnie to wygląda tak: z listwy reactora: Create Deforming Mesh Collection dodanie do kolekcji ciała postaci. z listwy reactora: Create Cloth Collection dodanie modyfikatora reactora cloth do siatki i umieszczenie w kolekcji. Bardzo dużo liczenia... I gotowe!!! Dzięki Twojej podpowiedzi, kamil.ochel się udało. Dziękuję i plusik do reputacji:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się