Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W 3ds max 7 chciałbym zrobić ubranie poruszające się z postacią - tzn odkształacające pod wpływem ruchów. KOnkretnie chodzi mi o coś w rodzaju tunika, płaszcz, suknia... itp. Czy jest to możliwe w starym dobrym Max 7?

 

Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc... jeśli nie - tym bardziej... ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli max7 ma wbudowany reactor to się da. Wszystko z czym może kolidować tkanina musisz przypisać odpowiednio

ciała nieruchome - rigid body

ciała ruchome - deformable mesh

materiały - cloth

 

ale reactor nie da Ci zadowalających efektów, polecam skorzystać z modyfikatora Cloth (jeżeli max7 ma takowy) lub pluginu SimCloth. Obydwa dają o niebo lepsze wyniki :)

 

Pozdrawiam

 

Aha jak bys mial jakies pytania odnosnie reactora/clotha to wal :)

Napisano

Wielkie dzięki! Dokładnie to wygląda tak:

z listwy reactora: Create Deforming Mesh Collection

dodanie do kolekcji ciała postaci.

z listwy reactora: Create Cloth Collection

dodanie modyfikatora reactora cloth do siatki i umieszczenie w kolekcji.

 

Bardzo dużo liczenia...

 

I gotowe!!!

Dzięki Twojej podpowiedzi, kamil.ochel się udało. Dziękuję i plusik do reputacji:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności