Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W 3ds max 7 chciałbym zrobić ubranie poruszające się z postacią - tzn odkształacające pod wpływem ruchów. KOnkretnie chodzi mi o coś w rodzaju tunika, płaszcz, suknia... itp. Czy jest to możliwe w starym dobrym Max 7?

 

Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc... jeśli nie - tym bardziej... ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli max7 ma wbudowany reactor to się da. Wszystko z czym może kolidować tkanina musisz przypisać odpowiednio

ciała nieruchome - rigid body

ciała ruchome - deformable mesh

materiały - cloth

 

ale reactor nie da Ci zadowalających efektów, polecam skorzystać z modyfikatora Cloth (jeżeli max7 ma takowy) lub pluginu SimCloth. Obydwa dają o niebo lepsze wyniki :)

 

Pozdrawiam

 

Aha jak bys mial jakies pytania odnosnie reactora/clotha to wal :)

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki! Dokładnie to wygląda tak:

z listwy reactora: Create Deforming Mesh Collection

dodanie do kolekcji ciała postaci.

z listwy reactora: Create Cloth Collection

dodanie modyfikatora reactora cloth do siatki i umieszczenie w kolekcji.

 

Bardzo dużo liczenia...

 

I gotowe!!!

Dzięki Twojej podpowiedzi, kamil.ochel się udało. Dziękuję i plusik do reputacji:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności