Napisano 9 Luty 200817 l W 3ds max 7 chciałbym zrobić ubranie poruszające się z postacią - tzn odkształacające pod wpływem ruchów. KOnkretnie chodzi mi o coś w rodzaju tunika, płaszcz, suknia... itp. Czy jest to możliwe w starym dobrym Max 7? Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc... jeśli nie - tym bardziej... ;)
Napisano 9 Luty 200817 l Jeżeli max7 ma wbudowany reactor to się da. Wszystko z czym może kolidować tkanina musisz przypisać odpowiednio ciała nieruchome - rigid body ciała ruchome - deformable mesh materiały - cloth ale reactor nie da Ci zadowalających efektów, polecam skorzystać z modyfikatora Cloth (jeżeli max7 ma takowy) lub pluginu SimCloth. Obydwa dają o niebo lepsze wyniki :) Pozdrawiam Aha jak bys mial jakies pytania odnosnie reactora/clotha to wal :)
Napisano 11 Luty 200817 l Autor Wielkie dzięki! Dokładnie to wygląda tak: z listwy reactora: Create Deforming Mesh Collection dodanie do kolekcji ciała postaci. z listwy reactora: Create Cloth Collection dodanie modyfikatora reactora cloth do siatki i umieszczenie w kolekcji. Bardzo dużo liczenia... I gotowe!!! Dzięki Twojej podpowiedzi, kamil.ochel się udało. Dziękuję i plusik do reputacji:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto