kamis16 Napisano 15 Styczeń 2004 Napisano 15 Styczeń 2004 Witam. Sciagnalem nowa wersje Simbionta do maxa 6 i w readme pisze : Create an environment variable \"TIWDTE_COMPONENTS\" and set it to the path of the Dark Tree component libraries. These are typically found in a directory called \"components\" under your installation directory of Dark Tree 2.5. Please note: the path needs to end with a reverse slash (\"\\\"). [from the TIWdtemental.PDF documentation. Please refer to that document for more information about the specific shaders and their uses] Czy ktos moze mi to przetlumaczyc???? Z gory dziekuje... ;)
lechu3d Napisano 16 Styczeń 2004 Napisano 16 Styczeń 2004 po pierwsze zeby to zadzialalo musisz miec zainstalowane Dark tree w wersji 2.0.lub wyzszej, tiwdte jest to plugin umozliwjajacy polaczenie miedzy mental ray a dark tree a nie Simbiont-em. Simbiont to plugin umozliwjajacy kozystanie z szaderow dark tree. jezeli nie masz dark tree oto link(Ostrzegam strona chinska ale cholernie ciekawa ogromna ilosc softu!!! )http://www.wlong3d.com/softdown/list.asp?id=1711
kamis16 Napisano 23 Styczeń 2004 Autor Napisano 23 Styczeń 2004 Oki. Mam juz DarkTree w wersji 2.5. Ponawiam pytanie. Co nalezy zrobic dalej???? Materialy pokazaly mi sie w material editor, ale gdy chce z nich skorzystac to max sie sypie. Moze ktos moglby mi przetlumaczyc to co napisane jest na poczatku tego posta???? Z gory dziekuje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się