Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Sciagnalem nowa wersje Simbionta do maxa 6 i w readme pisze :

 

Create an environment variable \"TIWDTE_COMPONENTS\" and set it to the

path of the Dark Tree component libraries. These are typically found in a

directory called \"components\" under your installation directory of Dark Tree

2.5. Please note: the path needs to end with a reverse slash (\"\\\"). [from the

TIWdtemental.PDF documentation. Please refer to that document for more

information about the specific shaders and their uses]

 

Czy ktos moze mi to przetlumaczyc????

 

Z gory dziekuje... ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze zeby to zadzialalo musisz miec zainstalowane Dark tree w wersji 2.0.lub wyzszej,

tiwdte jest to plugin umozliwjajacy polaczenie miedzy mental ray a dark tree a nie Simbiont-em. Simbiont to plugin umozliwjajacy kozystanie z szaderow dark tree.

jezeli nie masz dark tree oto link(Ostrzegam strona chinska ale cholernie ciekawa ogromna ilosc softu!!! )http://www.wlong3d.com/softdown/list.asp?id=1711

Napisano
  • Autor

Oki. Mam juz DarkTree w wersji 2.5. Ponawiam pytanie. Co nalezy zrobic dalej???? Materialy pokazaly mi sie w material editor, ale gdy chce z nich skorzystac to max sie sypie. Moze ktos moglby mi przetlumaczyc to co napisane jest na poczatku tego posta???? Z gory dziekuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności