Napisano 15 Styczeń 200421 l Witam. Sciagnalem nowa wersje Simbionta do maxa 6 i w readme pisze : Create an environment variable \"TIWDTE_COMPONENTS\" and set it to the path of the Dark Tree component libraries. These are typically found in a directory called \"components\" under your installation directory of Dark Tree 2.5. Please note: the path needs to end with a reverse slash (\"\\\"). [from the TIWdtemental.PDF documentation. Please refer to that document for more information about the specific shaders and their uses] Czy ktos moze mi to przetlumaczyc???? Z gory dziekuje... ;)
Napisano 16 Styczeń 200421 l po pierwsze zeby to zadzialalo musisz miec zainstalowane Dark tree w wersji 2.0.lub wyzszej, tiwdte jest to plugin umozliwjajacy polaczenie miedzy mental ray a dark tree a nie Simbiont-em. Simbiont to plugin umozliwjajacy kozystanie z szaderow dark tree. jezeli nie masz dark tree oto link(Ostrzegam strona chinska ale cholernie ciekawa ogromna ilosc softu!!! )http://www.wlong3d.com/softdown/list.asp?id=1711
Napisano 23 Styczeń 200421 l Autor Oki. Mam juz DarkTree w wersji 2.5. Ponawiam pytanie. Co nalezy zrobic dalej???? Materialy pokazaly mi sie w material editor, ale gdy chce z nich skorzystac to max sie sypie. Moze ktos moglby mi przetlumaczyc to co napisane jest na poczatku tego posta???? Z gory dziekuje...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto